تیم فوتسال صدرای شیراز که عنوان قدیمی‌ترین تیم فوتسال کشور را با خود یدک می‌کشد در حالی که تنها ۱۷ روز به شروع مسابقات لیگ برتر مانده هنوز در اما و اگر خرید امتیاز است.
کد خبر: ۵۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 24 June 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:تیم فوتسال صدرای شیراز که عنوان قدیمی‌ترین تیم فوتسال کشور را با خود یدک می‌کشد در حالی که تنها 17 روز به شروع مسابقات لیگ برتر مانده هنوز در اما و اگر خرید امتیاز است.

این تیم قرار بود با خرید امتیاز تیم کاشی نیلوی اصفهان پس از 5 سال در لیگ برتر حضور یابد اما محمد ناظم‌الشریعه، مربی تیم ملی فوتسال و از بازیکنان قدیمی تیم صدرا به تسنیم گفت: خرید امتیاز تیم کاشی نیلو منتفی شده و بناست با خرید امتیاز تیم میثاق تهران، صدرای شیراز در لیگ برتر حضور یابد.

در مقابل خرید امتیاز تیم میثاق تهران بناست امتیاز هیئت فوتبال در لیگ دسته یک به یک تیم تهرانی داده شود.

ناظم‌الشریعه که به شدت نگران از دست دادن زمان است، می‌گوید اگر خرید امتیاز با سرعت انجام نشود اجازه نمی‌دهم که این اتفاق بیفتد چراکه با این کار تیمی ضعیف به لیگ برتر راه می‌یابد.

کمال پاک‌فطرت، کارشناس ورزش و عضو شورای شهر شیراز، با بیان اینکه احیای مجدد تیم صدرای شیراز نقش مهمی در توسعه شهر صدرا دارد، می‌گوید: ورزش و ورزشکاران در شیراز و استان فارس مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند و مسئولان باید توجه بیشتری به این مقوله داشته باشند.

وی با گلایه از این بی‌مهری می‌گوید اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید به ورزش و ورزشکاران بها دهیم اما این مسئله نه تنها در شهر شیراز بلکه در استان فارس جایگاهی ندارد.

پاک‌فطرت افزود: حضور تیم صدرای شیراز در لیگ برتر نشان می‌دهد که ورزش در استان فارس همچنان در اوج است اما با این روند این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

جامعه ورزشکاران و ورزش‌دوستان استان فارس امید دارند با حضور مقتدرانه تیم صدرای شیراز در لیگ برتر روزهای خوش 13 ساله حضور درخشان این تیم برایشان تداعی شود تنها اگر مسئولان ورزشی استان هزینه خرید امتیاز را متقبل شوند.

در صورتی که تیم صدرای شیراز موفق به خرید امتیاز میثاق تهران بشود در هفته نخست مسابقات به مصاف تیم شهید منصوری قرچک می‌رود.

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک از سال 83 در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران حضور داشته و دو قهرمانی، سه نائب قهرمانی و یک نائب قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد اما این موفقیت‌ها سیر صعودی نداشته و با افت و خیز همراه بوده است و در لیگ برتر سال 93-94 در رده پنجم قرار گرفته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار