امام جمعه مرودشت گفت: بزرگترین دلیل بدبختی و گرفتاری‌های مردمان جامعه را جهالت و گمراهی دانست وافزود:اگر امروزه مدافعان حرم به فریاد مردمان مظلوم عراق، سوریه، یمن، بحرین و..می‌روند در واقع به تکلیف خود عمل کرده و به جای مذمت کردن آنان و خانواده‌هایشان باید آنان را تشویق کنند.
کد خبر: ۵۲۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 10 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در خطبه‌های این هفته خود از صفات انسان‌های متقین را عینیت بخشیدن به اربعین حسینی و درک صحیح آن در زندگی خود دانست.

امام جمعه مرودشت ضمن تشکر از حضور گسترده و میلیونی مردم در مراسم پیاده‌روی زیارت اربعین سیدالشهدا، اربعین را در واقع  اوج ارادت به محضر سیدالشهدا ذکر کرد ویکی دیگر از شاخصه‌های روحیه انقلابی در فرهنگ حسینی را فریاد رسی و کمک به مردم عنوان کرد.

احمدی بزرگترین دلیل بدبختی و گرفتاری‌های مردمان جامعه را جهالت و گمراهی دانست وافزود:اگر امروزه مدافعان حرم به فریاد مردمان مظلوم عراق، سوریه، یمن، بحرین و..می‌روند در واقع به تکلیف خود عمل کرده و به جای مذمت کردن آنان و خانواده‌هایشان باید آنان را تشویق کنند.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه ضمن محکوم کردن سخنان سعد حریری نخست وزیر بزدل لبنان که قبل از استعفای خود ایران اسلامی را به واسطه سیدحسن نصرالله متهم به دخالت در امور لبنان کرده بود بیان داشت: حاکمیت حزب‌الله لبنان در منطقه به عنوان سمبل مبارزه در برابر توطئه‌های دشمنان می‌درخشد واین خود برای دشمنان عذاب‌آور خواهد بود.

وی در ادامه ضمن تشکر از اظهارات اخیر رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تهدیدهای وزیر خارجه کشور عربستان بیان داشت:اگر امروزه دشمنان انقلاب اسلامی گستاخ‌تر از گذشته شده و نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مواضع خود را به صورت تند اعلام می‌کنند به دلیل اینکه است که مقداری از مواضع خود فاصله گرفته و کوتاهی کرده‌ایم.

احمدی طبق فرمایشات امام راحل ومقام معظم رهبری تنها راه علاج در برابر تهدید های دشمنان ونظام ویاوه گویی آنان را ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی وآمریکا دانست.

وی در ادامه نیز ضمن تبریک روز کتاب و کتابخوانی و گرامی‌داشت یاد و خاطره صاحب کتاب المیزان استاد علامه طباطبایی گفت:امروزه باید فرهنگ کتابخوانی در سطح کشور ما به‌عنوان یک فرهنگ متعالی جا بیفتد و در محیط خانواده‌ها نیز والدین یکی از خوارکی‌های سبد غذایی آنان باید کتاب و کتابخوانی باشد.

خطیب جمعه مرودشت همچنین درخصوص هفته بزرگداشت وقف بیان داشت:احیای تمام ارزش‌های ماندنی در عرصه وقف به عنوان یک صدقه جاریه است که از افراد خیر و نیکوکار تقاضا داریم که نسبت به کمبودهای موجود در سطح جامعه اموال خود را وقف کنند.

احمدی در پایان نیز ضمن اشاره به روز جهانی مبارزه با دیابت یکی از عوامل اصلی بدبختی‌های ما در خصوص گرفتاری به بیماری‌ها وامراض مختلف را تغذیه نامناسب دانست وافزود: مردم همواره در کنار تغذیه مناسب در سبد غذایی خود ورزش‌های همگانی وپیاده روی را نیز مد نظر قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار