امام‌جمعه موقت لامرد گفت: مردم دیگر از این تودیع و معارفه‌ها و اینکه این فرد آمد و آن‌یکی رفت خسته شده‌اند.
کد خبر: ۵۱۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ 03 November 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: یک دانش‌آموز باید دشمن‌شناس باشد و بداند چه کسانی ریشه آنان را هدف قرار داده است و از سوی دیگر خود را به دعا و نماز عادت دهد.

وی افزود: دشمن در حال تلاش است که روزبه‌روز ما را از علم‌آموزی بازدارد و در این زمینه دانش‌آموزان که مدیران فردای کشور هستند باید تلاش خود را دوچندان کنند.

خطیب موقت جمعه لامرد با اشاره به نقشه شوم دشمن برای ایجاد یک فتنه بزرگ در هفتم آبان ماه گفت: دشمن قصد برپایی یک فتنه بزرگ اجتماعی داشت که مردم را به موضوعی مشغول و روند توسعه کشور را ضعیف کند و از سوی دیگر به ایام باشرف و باکرامت حسینی نیز دهن‌کجی شود که این فتنه بزرگ به‌خوبی مهار شد.

غفاری در ادامه سخنان خود با اشاره به تودیع و معارفه فرماندار پیشین و جدید لامرد نیز ادامه داد: فرماندار پیشین لامرد پس از 14 ماه تودیع شد و خطاب به فرماندار جدید این شهرستان اعلام می‌کنم که می‌بایست ظرفیت‌ها و شناخت‌ها به شهرستان لامرد در دولت بیشتر دیده شود.

وی تصریح کرد: مردم دیگر از این تودیع و معارفه‌ها و اینکه این فرد آمد و آن ‌یکی رفت خسته شده‌اند و باید با نگاه به استعدادها انسان‌های متخصص بر جایگاه‌ها قرار بگیرند زیرا مردم خدمت می‌خواهند و مردم ولی نعتمان هستند.

امام‌جمعه موقت لامرد بیان داشت: از فرماندار جوان لامرد می‌خواهم نگاهش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد تا مردم فکر نکنند که گره‌گشایی برای مشکلات آنان وجود ندارد و از مردم نیز می‌خواهم فرماندار جدید را همراهی کنند.

غفاری ادامه داد: مسوُولان خدوم گذشته نیز که سال‌ها خدمت کردند تجربه عظیم آنان از سوی مدیران جوان استفاده شود زیرا تجربه مدیران پیشین و جوان بودن مدیران امروز می‌تواند شهرستان لامرد را به اوج برساند.

خطیب موقت جمعه لامرد در ادامه سخنان خود به موضوع پیاده‌روهای شهر لامرد نیز اشاره کرد و خطاب به شهرداری این شهر تصریح کرد: پیاده‌روها در شهر لامرد از استاندارد کافی برخوردار نیست و مردم این شهرستان به سمت میان‌سالی قرار می‌گیرند و باید این‌ پیاده‌روها استاندارد کافی داشته باشد که یک فرد میان‌سال با خیال راحت قدم بردارد.

وی متذکر شد: یک جایگاه چند کیلومتری برای پیاده‌روی خانواده‌ها در شهر لامرد ایجاد شود تا مردم مجبور نباشند در کنار خیابان‌ها پیاده‌روی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار