قبوض کاغذی تلفن در حالی در فارس همزمان با سایر استانهای کشور حذف شده که سامانه پرداخت دچار مشکل است و مردم در پرداخت قبوض دچار مشکل شدند.
کد خبر: ۵۱۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 31 October 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:چندی است که شرکت مخابرات فارس اعلام کرده که  دیگر قبوض کاغذی صادر نمی کند و برای اطلاع از رقم های قابل پرداخت تلفن باید یا شماره موبایلشان را در مخابرات ثبت کنند تا پیام اعلام قبض صادر شود و یا به سامانه های تلفنی شرکت مذکور مراجعه و از همان طریق نیز  مراحل پرداخت را طی کنند.

بعد از این ماجرا طی یکی دو دوره گذشته مردم  نیز با مراجعه به سامانه مذکور تلاش کردند تا مبالغ قبض خود را پرداخت کنند  اما سامانه قادر به پاسخگویی به مشترکان نیست.

یکی از شهروندان در این رابطه گفت: بعد از اعلام شرکت مخابرات، به سامانه اعلام شده مراجعه کردم و بعد از تلاش های بسیار  نتوانستم مبلغ قبض خود را پرداخت کنم.

وی گفت: این در حالیست که شرکت مخابرات تاکید دارند که روال پرداخت از سامانه  باشد که این امر  برای خیلی از شهروندان ممکن نبود.



این شهروند شیرازی بیان کرد: برای پرداخت باید بارها با این شماره تماس گرفت و بعد از چندین بار قطع شدن یا عدم زنگ خوردن یا پاسخگو نبودن سیستم، می توان قبض را پرداخت کرد.

در این رابطه مدیر عامل مخابرات فارس گفت: بعد از اینکه قبوض کاغذی را حذف کردیم مردم استقبال زیادی از سامانه شرکت مخابرات کردند از این رو سیستم توانایی پاسخگویی به این حجم از مراجعه را نداشت.

علی اصغر روزگار ادامه داد: تا هفته قبل ظرفیت پاسخگویی را افزایش دادیم تا مشکل برطرف شود.

وی گفت: هم اکنون ظرفیت جوابگویی ۵ برابر بیشتر از گذشته است و چنانچه بازهم ظرفیت مذکور پاسخگو نبود ظرفیت را افزایش خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار