سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری اراك خبر داد:
تابناک مرکزی: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری اراك گفت: تاکنون تعداد 3068 دستگاه از ناوگان ديزلي در سامانه utcms.ir ثبت‌نام و تعداد 1150 نفر پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اراک دريافت كردند .
کد خبر: ۵۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 30 October 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی گفت: تاکنون تعداد 3068 دستگاه از ناوگان ديزلي در سامانه utcms.ir ثبت‌نام و تعداد 1150 نفر پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری اراک دريافت كردند .

وی بیان کرد: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران در خصوص تخصیص سوخت ناوگان گازوئيل‌سوز براساس پیماش، سامانه ثبت‌نام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل بار درون شهری با هدف یکپارچه‌سازی و مدیریت نظام حمل و نقل بار درون شهری و به صورت متمرکز در کشور راه‌اندازی شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل باراراک تصریح کرد: با اجرای این طرح مقرر شده طبق ضوابط قانونی تمام ناوگان گازوئیل‌سوز باری درون شهری در سطح کشور ساماندهی شوند تا سهیمه سوخت براساس پیمایش به آنها اختصاص یابد.

میرمحمدی عنوان کرد: در مرحله نخست، شناسایی ناوگان در دستور کار قرار گرفته است و مالکان ناوگان باری گازوئیل سوز که در درون شهرها بار جابه‌جا می‌کنند، با مراجعه به سایتwww.utcms.ir باید اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: صاحبان خودروهای باری باید هرچه زودتر برای ساماندهی اختصاص سوخت گازوئیلی خودروهای خود به سایت یاد شده مراجعه و ثبت‌نام کنند چرا که براساس مصوبه هیات وزیران در صورت عدم ثبت نام و اخذپروانه فعاليت در  ناوگان،‌ به تدریج سهمیه ناوگانی که ثبت‌نام نکرده‌ و پروانه فعاليت اخذ ننموده اند با قطع سهميه مواجه خواهند شد و مي بايست از سوخت با نرخ آزاد استفاده نمايند.

وی همچنین اضافه کرد: طبق ماده ۱۵ دستورالعمل  مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه، دارندگان ناوگان تنها باید از یکی از شهرداری‌های کشور برای ناوگان خود پروانه فعالیت دریافت کنند و این پروانه در کل کشور دارای اعتبار بوده و نیازی به دریافت پروانه مجدد از سایر شهرداری ها نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار