نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز گفت: در این دوره شورای اسلامی شهر مدیریت جامع شهری در شیراز با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۵۱۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 25 October 2017
به گزارش تابناک فارس:نوذر امامی در نشست با مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه فعالیت‌های این مجموعه می‌تواند به عنوان اثربخش‌ترین عامل در افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر باشد اظهار داشت: باید زمینه مشارکت شهروندان در اداره امور فراهم شود تا شهر با نظر و دیدگاه شهروندان پیشرفت کند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، ایجاد شور و نشاط در جامعه را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: برنامه‌ها باید به نحوی طرح و اجرا شود که علاوه بر استقبال گسترده شهروندان سبب افزایش روحیه نشاط و شادابی در آنان نیز شود.

امامی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها مدیریت جامع شهری به واقعیت و اجرا رسیده است گفت: شورای شهر، شورای شهرداری نیست بلکه باید هماهنگ‌کننده تمام دستگاه‌ها برای تسهیل در امور شهری باشد و در این دوره شورای اسلامی شهر مدیریت جامع شهری در شیراز با جدیت دنبال می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، توجه به کودکان و نوجوانان در ارائه آموزش‌های شهروندی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز باید  مستمر و اثربخش باشد و از اجرای برنامه‌های نمادین و کم محتوا پرهیز شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار