امام‌جمعه موقت لامرد گفت: اگر پروژه‌ای در لامرد متوقف می‌شود، مسؤولان شفاف به مردم بگویند.
کد خبر: ۵۱۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 20 October 2017
تابناک فارس به نقل ازفارس:حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر لامرد اظهار داشت: افرادی که توانمندی دارند در راستای ایجاد مراکز تولید و اشتغال، کمک و سرمایه‌گذاری کنند تا ظرفیت‌های اقتصادی هم بالا برود.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت ملی و جلوگیری از شکاف در جامعه بسیار مهم است، افزود: زمانی که اتحاد و وحدت در میان مسؤولان نباشد، به‌طور یقین کم‌تر کسی اعتماد می‌کند و مسئولان باید اتحاد و وحدت خود را به مردم نشان دهند.

خطیب موقت جمعه لامرد با اشاره به نیاز لامرد در جهش و توسعه گفت: اگر پروژه‌ای در این شهرستان عقب یا متوقف‌ شده است خیلی شفاف از سوی مسؤولان به مردم گفته شود.

غفاری ادامه داد: امروز طرح راه‌های این شهرستان در جریان است، این‌ها هم به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم خوشحال شوند.

وی در خصوص وضعیت فرودگاه بین‌المللی لامرد نیز تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی این شهرستان یک نعمت بزرگ است اما مشکلاتی به‌واسطه رکورد در بازار و کمبود مسافر ایجاد شده، اما باید مردم را در جریان بگذاریم تا مردم کمک کنند و خیلی شفاف از سوی مسؤولان با مردم سخن گفته شود تا مردم دلسرد نشوند.

امام‌جمعه موقت لامرد در مورد فرارسیدن اربعین حسینی نیز بیان داشت: اجتماع اربعین یک کنگره بزرگ حسینی است که متولیان شهرستان لامرد نیز باید تلاش کنند ظرفیت‌های بزرگ معنوی این شهرستان در این کنگره به‌خوبی معرفی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار