اختصاصی/ تابناک اسپورت گزارش می دهد؛
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه،برنامه های فرهنگی ورزشی اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته ورزش را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۱۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 18 October 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه،برنامه های ورزشی و فرهنگی اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته ورزش را تشریح نمودند.

تشریح برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته ورزش/استفاده رایگان از اماکن ورزشی در روز ۲۷مهرماه + تصاویر
رضا نیکویی زاده با بیان اینکه هرساله از ۲۶ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه به نام هفته ورزش نامیده میشود گفت : شعار امسال "ورزش،سلامت،فرهنگ و امید" نامگذاری شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه مهمترین برنامه های هفته ورزش را تشریح کردند.
اهم این برنامه ها : غبارروبی گلزار شهدا ،دیدار با امام جمعه محترم، دیدار با فرماندار شهرستان ،ورزش صبحگاهی با حضور کلیه رؤسای شهرستان، همایش پیاده روی در سطح شهرستان و بخش های تابعه ، مسابقات چندجانبه هندبال با حضور تیم های اصفهان-کرمانشاه-بوشهر و حضور ۴ تیم از استان ، دیدار با خانواده ورزشکار شهید،دیدار با پیشکسوتان شاخص ورزش شهرستان،دیدار با خانواده کارمند بازنشسته،دیدار با دو ورزشکار ناشنوا آقای اسماعیل دژه و سارا ادریا ،نشست با باشگاه های خصوصی شهرستان و چند برنامه دیگر از مهمترین برنامه های هفته ورزش در سطح شهرستان کهگیلویه میباشد.
نیکویی در ادامه گفت : به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی استفاده از کلیه اماکن ورزشی سطح شهرستان در روز پنج شنبه ۲۷ مهرماه برای ورزشکاران و عموم مردم رایگان است.
بر اساس این گزارش،در ادامه این نشست رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گزارشی از عملکرد ده ماهه خود برای خبرنگاران ارائه نمود.
نیکویی زاده گفت : در حال حاضر در سطح شهرستان کهگیلویه ۳۵ هییت ورزشی داریم که از این تعداد،۱۷ هییت ورزشی بصورت فعال ،تعداد ۸ هییت نیمه فعال و ۶ هییت دیگر کاملأ غیر فعال هستند.همچنین در بخش بانوان تعداد ۱۱ هییت ورزشی فعال داریم.
وی افزود: در کل شهرستان کهگیلویه تعداد ۲۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته داریم.
رییس ورزش و جوانان کهگیلویه در زمینه مسابقات کشوری در سطح شهرستان در رشته هندبال،فوتسال و مسابقات رزمی مواردی را ارائه نمودند.
نیکویی زاده در ادامه در زمینه میزبانی استانی،اعزام به مسابقات کشوری و راهیابی ورزشکاران به اردوهای تیم ملی در تمامی رشته های ورزشی مواردی را ارائه نمودند که این نشان از رشد چشمگیر ورزش در بین جوانان کهگیلویه است.
نیکوبی زاده در پایان،از زحمات و تلاش های سرکار خانم طیبه سعادتی خبرنگار خبرگزاری فارس تقدیر و تشکر نموده و با دادن هدایایی از خبرنگاران و زحمتکشان عرصه خبر تجلیل کردند.


عکس و گزارش:سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار