سرمربی تیم برق جدید شیراز گفت: اعتراض به داور به این دلیل بود که توپ از خط دروازه عبور نکرد و کمک داور با پذیرفتن گل در حق تیم برق برابر صبای قم جفا کرد.
کد خبر: ۵۰۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸ 04 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:داوود مهابادی گفت : بازی سنگینی برابرحریف انجام دادیم اگرچه چند بازیکن را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم .
وی اضافه کرد : سه موقعیت خوب در این بازی از دست دادیم ضمن اینکه دروازبان حریف روز خوبی را پشت گذاشت با این حال خوشحال هستم که در نهایت پیروز شدیم.
مهابادی ادامه داد: با برخی مسئولان استان فارس برای جلب حمایت آنها از تیم برق جدید در هفته گذشته 2 جلسه برگزار کرده ایم که تاکنون هیچ کمکی نشده است اما حمایت کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس از تیم های برق جدید و فجر ستودنی است .
سرمربی تیم برق جدید شیراز افزود : باید در نیم فصل نخست امتیاز های زیادی جمع کنیم تا در دور برگشت که به مراتب بازیها سخت تر خواهد شد، دچار مشکل نشویم.
دیدار تیم های برق جدید شیراز و صبای قم عصر چهارشنبه درهفته هفتم مسابقات فوتبال دسته اول کشور در ورزشگاه حافظیه با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان پایان یافت تا این تیم به رده پنجم جدول صعود کند و تیم صبا هم با 4 امتیاز در رده شانزدهم باقی بماند . 
در رقابت های فوتبال دسته اول 18 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار