در محور ساوه - همدان
تابناک :درسانحه وازگونی یک خودرو سواری سمند یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند
کد خبر: ۵۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 20 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، محمد قربانلی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: در اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خاور در اتوبان ساوه- همدان چهار نفر مصدوم و در سانحه وازگونی یک خودرو سواری سمند نیز یک نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به سانحه برخورد اتوبوس و خاور اظهار کرد: این سانحه رانندگی بعد از گردنه دخان ساوه رخ داد و به غیر از چهار نفر مصدوم، سایر مسافرین در سلامت بودند.

قربانلی با اشاره به اعزام نیروهای این مرکز به محل حادثه افزود: مرکز فوریت های پزشکی ساوه بلافاصله پس از دریافت خبر، دو دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام کرد البته یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر تجرگ استان همدان نیز اعزام شده بود و اقدام به انتقال مصدومان به مراکز درمانی کردند.

وی بیان کرد: مصدومان این سانحه، یک مادر حدودا 30 ساله و کودک 16 ماهه اش، یک مرد 40 ساله و یک دختر 24 ساله بودند که به غیر از دختر 24 ساله که توسط هلال احمر تجرگ به بیمارستان فامنین اعزام شد، مابقی مصدومان به مراکز درمانی ساوه اعزام شدند البته به دلیل شدت جراحات وارده به کودک 16 ماهه، وی به بیمارستان ولی عصر (عج) اراک اعزام شد.

وی  همچنین از واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در جاده منتهی به روستاهای کوهپایه بخش مرکزی خبر داد و گفت: در این سانحه یک زن  جان باخت و چهار نفر دیگرمصدوم شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار