بیان تلاش، خدمات و ظرفیت‌های هر دستگاه توسط صدا و سیما، بیان کار آمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.
کد خبر: ۴۹۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ 25 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مدیر کل صدا و سیمای فارس و جمعی از مدیران این مرکز با تبادار استاندار فارس دیدار و ضمن تبریک مسئولیت جدید به وی، آمادگی رسانه استانی برای همکاری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه بخش مدیریت ارشد استان را اعلام کردند.

استاندار فارس در این دیدار با مهم توصیف کردن فرهنگ و مقوله‌های فرهنگی برای پیشبرد اهداف مدیران در حوزه ماموریت به نقش آفرینی صدا و سیما در ایجاد بستری موزون و افزایش تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و افزود: گستره نفوذ و میزان تاثیر گذاری صدا و سیما در بین مردم و ارتباط نزدیک رسانه با مخاطب فرصت خوب برای بهره مندی مسئولان از این ظرفیت کم نظیر است.

تبادار، توجه به معیشت مردم و رونق اقتصاد با هدف ارتقای توانمندی‌های فارس را یکی از دغدغه‌های خود برشمرد و خطاب به سرمایه گذاران داخلی و خارجی تصریح کرد: برای سرمایه گذاری امن در استان از همه نوع حمایتی برخوردار هستند.

نماینده دولت در استان فارس شناسایی ظرفیت‌های استان و انعکاس هوشمندانه آن ها توسط رسانه را یکی از مهمترین راه‌های جذب سرمایه گذار در این نقطه از کشور اعلام کرد و از دست اندرکاران رسانه استانی خواست برای بیان و نمایش قابلیت‌های استان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

تبادار خبر و اطلاع رسانی و استفاده از آن توسط مدیران استانی را مهم توصیف کرد و گفت: بیان تلاش، خدمات و ظرفیت‌های هر دستگاه توسط صدا و سیما بیان کار آمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.

وی، نشاط و امید را دو موضوع و نشانه مهم برای جامعه پویا و روبه رشد توصیف کرد و افزود: در سایه نشاط، امید و شادابی است که آموزه‌های دینی به نحو مطلوب آموخته و در رفتار افراد نهادینه می‌شود.

در آغاز این نشست سهرابی مدیر کل صدا و سیما فارس با اشاره به آمادگی صدا و سیما برای همکاری همه جانبه با مدیریت ارشد استان از توانمندی و ظرفیت کم نظیر صدا و سیما در حوزه‌های نیروی انسانی متعهد و متخصص، امکانات و زیرساخت‌های گستره نفوذ و توانمندی برنامه سازی سخن گفت.

 وی افزود: این قابلیت‌ها در خدمت توسعه استان، مردم استان فارس و در اختیار مسوولان برای پیشبرد آن‌ها در حوزه ماموریت شان است.

 مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به میزان ۷۳ درصدی بیننده و ۷۹ درصدی رضایت آنان از سیمای فارس و همچنین ۳۳ درصد شنونده رادیوی این استان و اعتماد مخاطبان به حوزه اطلاعات و اخبار از فعالیت‌های جدید گسترده این مرکز در فضای مجازی خبرداد و افزود: صدا و سیما افتخار دارد که امین مردم و معتمد مسئولان است و برای رونق بخشی به اقتصاد مردم استان در بخش‌های مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار