معاون توانمند سازی کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه گفت: در راستای توانمند سازی و تحقق اقتصاد مقاومتی امسال با پرداخت بیش از 26 میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال 144 نفر فراهم می شود.
کد خبر: ۴۷۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷ 16 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حمید رضا علی پناه بابیان اینکه در همین مدت با توانمند سازی ۲۰ خانوار تحت پوشش از چتر حمایتی کمیته امداد خارج شده اند اظهار کرد: این تعداد با پرداخت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال در قالب پرداخت حق بیمه مجریان طرحهای خود اشتغالی و زنان سرپرست خانوار از این طرح بهره مند شدند.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون  ۱۸۰ خانوار زیر پوشش این نهاد با پرداخت تسهیلات خود اشتغالی و اجرای طرح توانمند سازی از زیر چتر حمایتی این نهاد خارج شدند.

علی پناه ادامه داد : از سال گذشته تاکنون با پرداخت ۱۵میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال تسهیلات  اشتغال زمینه ‌۱۱۴ نفر از مدد جویان این نهاد در بخش های کشاورزی، دامپروری ، صنایع‌دستی ، خدماتی و گردشگری فراهم شده است.

این مسئول اضافه کرد: امسال یک میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال وام کارگشایی قرض الحسنه به ۶۰ نفراز مدد جویان  زیر پوشش این نهاد دراین شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان گام بزرگی در توانمند سازی و خروج افراد زیر پوشش کمیته امداد از چرخه حمایتی است.معاون کمیته امداد ابرکوه اضافه کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) خود اتکایی، توانمند سازی، حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان است که در مسیر تقویت بنیه اقتصادی و اجتماعی این خانواده ها گام بر می دارد.

این مسئول ادامه داد: اکنون بیش از یکهزار و ۲۵ خانوار مددجو و نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) ابرکوه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار