رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رستم ، به همراه فرماندار با کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دیدار و مسائل و مشکلات و افق حوزه ورزش شهرستان بررسی گردید.
کد خبر: ۴۷۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 16 August 2017
تابناک فارس به نقل از دیار ممسنی:در دیدار نصیرپیرانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رستم و سید ابوطالب حسینی فرماندار این شهرستان با حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و فرامرز عمادی مشاور مدیرکل در امور شهرستانها مسائل و مشکلات و افق حوزه ورزش شهرستان رستم بررسی گردید.
احداث استخر سرپوشیده رستم تامین اعتبار خواهد شد
به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان رستم, در این دیدار موضوع تکمیل و افتتاح سالن ورزشی روستای چهارطاق، موضوع نیاز مبرم احداث استخر سرپوشیده شهرستان با توجه به پیگیریهای مجدانه نماینده محترم شهرستانهای رستم و ممسنی جناب دکترگودرزی در این خصوص، مقرر شد احداث استخر با تامین اعتبار از محل وزارت نفت یا از محل ملی بودجه در اینده نزدیک کلنگ زنی شود.
 همچنین شروع به کار چمنهای مصنوعی شهرستان وسرعت روند کار سالن ورزشی کوپن و باباگورین و سالن مختص بانوان در این شهرستان و احداث خانه جوان  بحث وگفتگو شد.
مدیرکل ورزش و جوانان ابراز امیدواری نمود که در آینده نزدیک وضعیت ورزش و زیر ساخت در شهرستان رستم با توجه به تلاشهای چند وقت اخیر به نقطه مطلوب خواهند رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار