رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه مدیران با آسیب های فضای مجازی آشنایی ندارند، گفت: ۴۴۸ مجرم جرائم اینترنتی در فارس دستگیر شده اند.
کد خبر: ۴۷۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 16 August 2017
تابناک فارس به نقل از شبستان: سرهنگ حبیب الله رجبعلی، رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه 448 مجرم جرائم اینترنتی در فارس دستگیر شده اند، گفت: مردم به پیامک های بی محل در خصوص برنده شدن در بانک ها و غیره توجهی نکنند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم می توانند شکایات خود را به شماره 39193921 اعلام کنند، تاکید کرد: تاکنون شکایت برای تاکسی های اینترنتی به دست ما نرسیده است اما واحد صادرکننده مجوز باید بر این شرکت ها و نحوه کار آنان نظارت کند.
 
سرهنگ رجبعلی با یادآوری این مطلب که کلاهبردار حرفه ای که بیش از یک هزار و 400 شاکی خصوصی داشت در یک کار کشوری در استانی دیگر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان فارس شد، اظهار داشت: خیانت در امانت، جعل عنوان، فروش مال غیر، نشر اطلاعات و تصاویر شخصی دیگران و همچنین مزاحمت اینترنتی از جمله جرم های سایبری است.
 
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه جرایم اینترنتی 38 درصد افزایش داشته که 13 درصد هم کشف آن افزایش نشان می دهد، اضافه کرد: ما آمادگی داریم تا در این خصوص اطلاع رسانی کنیم چرا که مدیران هم با آسیب های فضای مجازی آشنایی ندارند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار