مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: درراستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی برسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تا سقف 30 میلیون تومان وام به متقاضیان جویای کار و اشتغال پرداخت می شود.
کد خبر: ۴۷۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 06 August 2017

تابناک فارس به نقل از خبر گزاری فارس: قاسم مومنی با اشاره به اینکه رویکرد بسیج سازندگی ایجاد اشتغال و نیز حمایت از کارآفرینان و افراد جویای کار است، افزود: متقاضیان عرصه‌های تولیدی شامل صنایع دستی، تبدیلی، مشاغل خانگی که قادر به راه‌اندازی واحدهای تولیدی هستند می‌توانند از این تهسیلات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی به ویژه در روستاها، فعالیت‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی، کشاورزی نوین، کشت گلخانه‌ای، اصلاح باغات، سیستم آبیاری نوین و دامداری مشمول حمایت‌های این ناحیه هستند.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: متقاضیان به محض ثبت‌نام در اولویت واگذاری تسهیلات بانکی با سود 10 درصد و بازپرداخت 5 ساله  قرار می‌گیرند.

مومنی بیان داشت: ارائه تسهیلات در بازه زمانی مردادماه تا دی‌ماه سال جاری است و متقاضیانی که در ماه‌های آخر سال برای گرفتن تسهیلات مراجعه کنند مشمول ارائه خدمات نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان با مراجعه به بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز واقع در بلوار پاسداران در مورد جزئیات واگذاری تسهیلات اطلاعات لازم را کسب نمایند.

این مقام مسؤول در ادامه از برپایی اردوهای جهادی بسیج سازندگی این ناحیه از اوایل تیر تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: برپایی اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی است و تاکنون 150 نفر به مناطق محروم اعزام شده‌اند که تا پایان شهریورماه جاری این تعداد به 500 نفر افزایش می یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار