ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی در شهرستان قرآنی استهبان با حضور فرماندار،فرمانده سپاه و روسای ادارات در فرمانداری استهبان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 05 August 2017
تابناک فارس به نقل از راه دانا: مهدی شرفی، رئیس ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی گفت: انقلاب اسلامی حرکت خود را با پیشگامی در خدمت رسانی و حرکات خودجوش شروع کرد و همه به خدمت رسانی به مناطق محروم مشتاق بودند و به یاری آنان می شتافتند.بسیج نیز که در همه عرصه ها پیشقدم بوده،امروز هم در این حرکت پیشقدم است و ما با کمک این نهاد مقدس باید از فرصت استفاده کنیم و کمک رسانی کنیم. در این فصل دانش آموزان وقت آزاد دارند و خودشان هم ایثار و فداکاری می کنند و بدون هیچ چشمداشتی قصد خدمت رسانی دارند ما دست این بزرگواران را می بوسیم و باید قدر آنان را بدانیم.

 

احمدی جابری، فرمانده سپاه ناحیه استهبان گفت: تا کنون از بسیج این نهاد مقدسی که از برکات امام راحل بود برکات زیادی نصیب حال محرومان و مستضعفان شده است چرا که بسیج متعلق به خود مردم و برخاسته از دل مردم است و هرکسی در هر پست و لباسی که باشد تا زمانی که دلش برای انقلاب و اسلام بتپد بسیجی است و خود امام راحل هم با این که رهبری جهان اسلام را برعهده داشت فرمودند افتخار من این است که یک بسیجی هستم و از خدا خواست تا او را با بسیجیان محشور فرماید.

 

فرمانده سپاه استهبان گفت: بسیج دانشجویی از شروع تابستان تا کنون در شهر رونیز و روستاهای تابعه اردوهای 10 روزه ای را جهت خدمت رسانی انجام داده است.

 

احمدی گفت:یکی از معضلات بزرگ شهرستان ما،مهاجرت افراد از شهرها و روستاها به کلان شهرها است که این عیب به ما هم برمی گردد؛ باید خوب خدمت رسانی کنیم تا از این مشکل جلوگیری شود چون دارد برای کشور مشکلاتی را ایجاد می کند و تبعاتی هم دارد.

 

در ادامه رنجبر، مسئول بسیج سازندگی استهبان گفت:مسائل عمرانی و بهداشتی از اولویت های اصلی این اردو ها است و ما در بعضی مناطق شاهد بیماری هایی هستیم که اگر تدابیر لازم جهت رفع و درمان آنها اتخاذ نگردد ممکن است این بیماری ها سر باز کند و گریبان شهرستان و حتی شهرستان های دیگر را نیز بگیرد.

 

مسئول بسیج سازندگی استهبان گفت: عمده فعالیت های این گروه ها از تیرماه تا شهریور ماه که مدارس تعطیل می باشد است و ما اردو های 1 روزه ،3 روزه،7 روزه و 10 روزه داریم.

 

در آخر مهدی شرفی، فرماندار استهبان خطاب به روسای ادارات این شهرستان گفت: در باب همکاری با اردوی های جهادی منتظر هیچ گونه دستور العملی نباشید و در همه حال کمک حال این گروه های جهادی باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار