فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: عملیات اجرای انتقال گاز به 14 روستای شهرستان و عملیات اجرای فاضلاب شهری فیروزآباد بااعتبار 110 میلیارد تومانی در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 04 August 2017

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس: ابراهیم استوارمیمندی  در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور معاون سیاسی و امنیتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور، امام‌جمعه و مشمولان شهرستان که در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت علی ابن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: از امروز دولت دوازدهم به‌صورت رسمی کار خود را با تنفیذ حکم ریاست‌جمهور توسط مقام معظم رهبری و سران قوا آغاز کرد و امانت را برای چهار سال دیگر به عهده خواهد گرفت.

وی افزود: مردم امانت سنگینی را بر دوش مسئولان اجرایی قرار داده و امید است با برنامه‌ریزی و هماهنگی خواسته‌های به‌حق مردم برآورده شود.

استوارمیمندی در ادامه جلسه در بخش دیگری از سخنان خود نکاتی را به مسئولان شهرستان متذکر شد و بیان داشت: نکته مهمی که همه مسئولان شهرستان باید سرلوحه کار خود قرار دهند رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع است که باید بیش‌ازپیش به آن توجه داشت.

وی ادامه داد: مردمی که به جمهوری اسلامی علاقه‌مند و این علاقه‌مندی را در تمام صحنه‌ها اجتماعی و سیاسی نشان داده‌اند شایسته بهترین خدمات و رفتارها هستند و باید تلاش شود تا در مناسبات اداری بخصوص در دوره پیش رو که منشور حقوق شهروندی از سوی رئیس‌جمهور ابلغ شده رعایت و عملی کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اموری که مقررشده در شهرستان طی هفته‌ها و ماه‌های آینده صورت گیرد اضافه کرد: ثبت جهانی آثار ساسانی که مقررشده در چند هفته آینده مورد بازدید و ارزیابی مأموران یونسکو قرار گیرد جهت هماهنگی لازم بایستی قابل‌توجه تمام مسئولان خدماتی و اجرایی شهرستان قرار تا گزارش منفی از سوی ارزیابان ارسال نشود.

وی گفت: از دیگر کارهایی که فرار است در ماه‌های آینده صورت گیرد بحث انتقال خط لوله آب از سد تنگاب به‌طرف پتروشیمی است که باید از پشت دانشگاه پیام نور انتقال داده شود.

رئیس شورای تأمین شهرستان فیروزآباد خاطرنشان کرد: فاضلاب شهری فیروزآباد که بااعتبار 110 میلیارد تومان توسط دولت و بانک توسعه اسلامی اجرا خواهد شد بر اساس برآوردی که شده حدود نودوپنج کیلومتر خیابان‌ها و معابر شهر مورد کندوکاو قرار می‌گیرد که نیازمند هماهنگی و هماهنگی و تعامل لازم میان ادارات شهرداری، راهنمایی و رانندگی برای ایجاد نظم ترافیکی، آب، برق، گاز و مخابرات و ادارات متصدی است.

استوارمیمندی انتقال گاز به 14 روستای شهرستان را از دیگر طرح‌هایی اعلام کرد که ظرف هفته‌های آتی شروع به کار و ادارات مربوطه با تفاهم‌نامه‌های لازم در تسریع و اجرای استاندارد کار اقدامات لازم انجام و نتیجه را به فرمانداری گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار