فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به انتشار فیلم قمه کشی در زاهدشهر از توابع این شهرستان در فضای مجازی گفت: متهمان این پرونده و همچنین عاملان انتشار فیلم مربوط به صحنه قمه کشی در شبکه های اجتماعی شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۷۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 03 August 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ علی شیبانیان افزود: از ابتدای انتشار تصاویر مربوط به قمه کشی این افراد، این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان فسا قرار گرفت وهم اینک پلیس در صدد دستگیری همه این افراد و تحویل آنها به مرجع قضایی است.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: علت انتشار فیلم قمه کشی در شبکه های اجتماعی نیز اختلافات قبلی برخی مغازه داران زاهدشهر بوده است.
وی در این باره گفت: هم اینک طرح ارتقای امنیت اجتماعی بدون هیچ گونه محدودیتی در شهرستان فسا درحال اجرا است و همکاری مراجع قضایی و سایر دستگاه های امنیتی در این زمینه سبب شده است که فضا برای متخلفان و اراذل و اوباش نا امن شود و از این رو، این افراد تلاش دارند برای برهم زدن آرامش جامعه از هر فرصتی استفاده و رعب و وحشت ایجاد کنند.
سرهنگ شیبانیان در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اراذل و اوباش با سامانه فوریتی پلیس 110 تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.
شهرستان فسا در فاصله 130 کیلومتری شرق شیراز واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار