دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 01 August 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس: علیرضا پاک‌فطرت در جلسه علنی شورای شهر شیراز بابیان اینکه روز پنج‌شنبه 12 مرداد سه پروژه افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: اولین پروژه افتتاح ساختمان جدید شهرداری منطقه 2 بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد تومان است.

شهردار شیراز افزود: افتتاح خانه تئاتر در پارک کوی زهرا و سنگ‌فرش گذر بازار وکیل از دیگر برنامه‌های روز پنج‌شنبه است.

در این جلسه واگذاری یک قطعه زمین به مساحت 750 مترمربع در ابتدای خیابان احمدی جنوبی به هیئت فرهنگی مذهبی صابران که از جامعه معلولین هستند، به تصویب رسید.

بررسی نامه فرمانداری مبنی بر ایراد به مصوبه مساعدت در برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم توسط حوزه بسیج شهرداری شیراز، طبق نظر اعضا با قید مبلغ مساعدت به فرمانداری ارجاع داده شد.

مصوبه مساعدت مالی به موسسه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان همراه برق جدید فارس و پیشنهاد تشویق و مساعدت 50 میلیون تومانی در اعزام گردان حبیب‌ابن مظاهر لشکر پیاده 19 فجر سپاه به مشهد مقدس نیز به دلیل عدم اظهارنظر شهردار بر مصوبه، از فرمانداری برگشت داده‌ شده بود که مجدد در صحن شورا مطرح و با رفع نواقص به فرمانداری ارجاع داده شد.

محمدرضا هاجری با اشاره به عدم اجرایی شدن قرارداد شهرداری و میراث فرهنگی برای بازسازی 27 خانه میراثی گفت: میراث فرهنگی قصد داشت 27 منزل مخروبه را با حفظ مالکیت خود در اختیار شهرداری شیراز قرار دهد تا شهرداری با هزینه ده‌ها میلیارد تومانی آن‌ها را بازسازی و تبدیل به مراکز گردشگری نماید، اما علی‌رغم اینکه تفاهم‌نامه اولیه تنظیم‌شده بود طی بازدید عده‌ای از اعضای شورای شهر و شهرداری این کار را به صلاح شهر ندانستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در دویست و بیست‌وسومین جلسه علنی شورای شهر شیراز به مناسبت دهه کرامت از خدام برگزیده حرم حضرت شاهچراغ (ع) و دیگر امام‌زادگان و بقاع متبرکه تجلیل شد.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار