احمد فخارزاده مسؤول ستاد برگزاری نمازجمعه جهرم:هیچگونه ردیف بودجه دولتی در اختیار این ستاد قرار ندارد و تمامی برنامه ها به همت خیرین صورت گرفته است
کد خبر: ۴۷۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 31 July 2017
تابناک فارس به نقل از پسین جهرم:شامگاه روز گذشته با حضور جمعی از مسؤولین شهرستانی در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) جهرم از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر تقدیر شد .

اجمد فخارزاده مسؤول ستاد برگزاری نمازجمعه جهرم ضمن تبریک دهه کرامت با ارائه گزارشی مختصر از عملکرد اعضای این ستاد گفت : در سه ماهه نخست امسال بیش از 135 برنامه توسط ستاد برگزاری نمازجمعه جهرم اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه ردیف بودجه دولتی در اختیار این ستاد قرار ندارد و تمامی برنامه ها به همت خیرین صورت گرفته است خاطرنشان شد : بیش از 350 نفر در ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم در قالب 28 معاونت و و واحد برنامه ریزی و سازماندهی شده اند که به صورت افتخاری با این ستاد همکاری دارند.

فخارزاده ترویج فرهنگ تشیع را از جمله اهداف این ستاد در برگزاری برنامه ها عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از 5 هزار نفر در روزهای جمعه در نماز جمعه حاضر می شوند که با تشکیل شورای راهبردی و کارگروه های تخصصی از این ظرفیت عظیم استفاده می شود.

آیت الله لطف الله دژکام نیز در سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت دهه کرامت از زحمات و تلاش های شبانه روزی اعضای این ستاد قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم با اهدای لوح تقدیری قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار