واقعا مایه سرشکستگی است که استان بزرگ فارس با این همه پتانسیل و جوان با استعداد؛برای داشتن یک تیم در لیگ برتر باید دست به دامان استانی دیگر شود.مسئولان باشگاه کاشی نیلوی اصفهان با انتقال امتیاز تیم فوتسال این باشگاه به شهر شیراز مخالفت کردند.
کد خبر: ۴۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 13 June 2015

تابناک فارس:هفته گذشته بود که تلاش یک بخش خصوصی در شیراز برای خرید امتیاز تیم تازه صعود کرده کاشی نیلو به لیگ برتر فوتسال ادامه یافت و حتی مذاکرات جدی بین دو طرف شکل گرفت؛ با این حال مسئولان باشگاه کاشی با فروش امتیاز تیم خود مخالفت کردند و در نهایت مقرر شد این تیم در اصفهان بماند.

طالبی، مدیرعامل کاشی نیلو با تایید این مطلب گفت: ماندن کاشی نیلو در اصفهان چند روز پیش نهایی شد و دیگر قرار نیست این تیم به شیراز برود. هرچند مشکلاتی داریم، ولی این مشکلات در آینده رفع خواهد شد.

واقعا مایه سرشکستگی است که استان بزرگ فارس با این همه پتانسیل و جوان با استعداد؛برای داشتن یک تیم در لیگ برتر باید دست به دامان استانی دیگر شود.

اصفهانی ها با اینکه در لیگ های انواع رشته ها دارای نماینده و اتفاقا در اکثر آنها هم مدعی هستند؛باز هم حاضر نشدند تیمی از استانشان خارج شود و اصلا درستش هم همین است و دمشان هم گرم!

و اما  برای ورزش در خواب فارس باید تأسف خورد و گریست که به چنین روزی افتاده و حال باید در وصفش خواند: هرکه نان عمل از خویش خورد ----- منت از حاتم طائی نبرد...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
اشتباه زدید درستش اینه:
هر که نان از عمل خویش خورد * منت حاتم طایی نبرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار