علی‌رغم گذشت چندین ماه از وقوع سیل در شهرستان جهرم و وارد شدن خسارت‌های سنگین به برخی از شهروندان در این شهرستان، هنوز تسهیلات مصوب به خسارت دیدگان پرداخت نشده است.
کد خبر: ۴۶۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 25 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:تأخیر در پرداخت تسهیلات مصوب به خسارت‌دیدگان سیل در استان فارس و شهرستان جهرم در حالی است که سال گذشته مسئولان بنیاد مسکن اعلام کرده بودند قبل از پایان سال 95، تمام یا بخشی از خسارت‌ها پرداخت می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم در آخرین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های این شهرستان اعلام کرده است که روند اداری برای پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان از سیل، انجام شده است.

«علی‌رضا صحرائیان» در خصوص اعطای تسهیلات به سیل‌زدگان این شهرستان گفت: سلسله مراتب اداری پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان انجام شده است.

صحرائیان از بانک مسکن خواست که با هماهنگی بنیاد مسکن موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری و برای تأمین و پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان از سیل سال گذشته، پیگیری کنند.

 پیش از این(فروردین ماه امسال) «فرج‌الله نصیری» معاون بنیاد مسکن کشور از آغاز پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان از سیل خبر داده بود.

وقوع سیل در بهمن ماه سال 95، خسارت‌های سنگینی به شهروندان ساکن شهرها و روستاهای برخی از شهرستان‌های استان فارس از جمله شهرستان جهرم وارد کرد.

خسارت‌های وارده به‌گونه‌ای بود که برخی از مردم تمام دارائی خود را از دست دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار