کد خبر: ۴۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 10 June 2015

 طوفان در استان سیستان و بلوچستان خسارت‌هایی را به زیر ساخت های مختلف شمال این استان، به ویژه در بخش کشاورزی وارد کرد. توفان و گردوغبار در ۲۴ ساعت گذشته افزون بر ۶۰۰ نفر را راهی چهار بیمارستان و ۵۰ مرکز درمانی شهرهای این استان کرد.

به گزارش تابناک یزد ، توفان که با سرعت 115 کیلومتر از دیروز شمال استان سیستان و بلوچستان را فراگرفته موجب بروز پدیده گردوخاک شده و شعاع دید افقی را در برخی مناطق به 50 متر کاهش داده است.

غلظت گردوغبار در شهرستان‌های زابل، هیرمند، هامون، نیمروز و زهک به 25 برابر حد مجاز رسید. همچنین گردوغبار شهرستان ریگان در استان کرمان را فراگرفته و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است.

توفان و گردوغبار در 24 ساعت گذشته افزون بر 600 نفر را راهی چهار بیمارستان و 50 مرکز درمانی شهرهای این استان کرد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل نیز اعلام کرد: توفان و گردوغبار در 24 ساعت گذشته افزون بر 600 نفر را راهی چهار بیمارستان و 50 مرکز درمانی شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز کرد که شمار زیادی از آنان به طور سرپایی درمان و تعدادی بستری شدند.
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زابل تصریح کرد: 118 بیمار با ابراز ناراحتی قلبی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه که 116 نفر به صورت سرپایی درمان و دو نفر بستری شده اند.
وی افزود: 422 بیمار با شکایت بیماری تنفسی مراجعه که 419 نفر به صورت سرپایی درمان و سه نفر بستری شده اند.
رفعت با بیان اینکه 130 بیمار نیز با شکایت از بیماری چشمی مراجعه که تمام آنان سرپایی معالجه و درمان شده اند اظهار داشت: بیماران ناشی از حوادث رانندگی بر اثر توفان های شدید 10 نفر بودند که پنج نفر سرپایی درمان و 5 نفر بستری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار