معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: رقابت های ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور هفتم تا بیستم مردادماه امسال با حضور افزون بر چهار هزار و 400 دانش آموز در شیراز برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 10 July 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا :محمد جعفری گفت: آیین آغاز به کار این رقابت ها هفتم مردادماه امسال همزمان با روز گرامیداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و دهه کرامت برگزار می شود.
وی ادامه داد: دراین رقابت ها، افزون بر چهار هزار و 400 دانش آموز در چهار رشته توپی شامل والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال با هم به رقابت می پردازند.
معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: ازاین تعداد، یک هزار و 400 دانش آموز ابتدایی ، یک هزار و 680 دانش آموز دوره اول متوسطه و یک هزار و 344 دانش آموز دوره دوم متوسطه هستند.
جعفری بیان کرد: دراین رقابت ها، 324 تیم شامل 108 تیم دوره ابتدایی،120 تیم دوره متوسطه اول و96 تیم متوسطه دوره دوم با هم به رقابت می پردازند که همه این تیم ها به صورت مدرسه قهرمان همگی قهرمانان استانهای خود هستند.
معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس گفت: از این استان نیز 164 دانش آموز شامل 52 دانش آموزابتدایی، 56 دانش آموزمتوسطه اول و56 دانش آموز متوسطه دوم در این رقابت ها حضور می یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار