شهردار یزد با اشاره به ابلاغ چارت تشکیلاتی جدید به شهرداری، گفت: مناطق شهرداری یزد از سه منطقه به پنج منطقه افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۵۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 03 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛«محمدرضا عظمیی‌زاده» در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به ابلاغ چارت جدید شهرداری، اظهار کرد: سرعت و ارتقای کیفیت ارائه خدمات مختلف شهرداری از جمله مهمترین اهداف ابلاغ چارت تشکیلاتی جدید است.

وی با اشاره به اضافه شدن مناطق شهرداری یزد از سه منطقه به پنج منطقه، افزود: توجه بیشتر به مناطق و واگذاری برخی از اختیارات از جمله اهداف ابلاغ چارت جدید تشکیلاتی شهرداری یزد است.

شهردار یزد در ادامه با بیان این که سازمان های تابعه شهرداری از 13 سازمان به 9 سازمان کاهش یافته است، گفت: سازمان سرمایه گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی به چارت تشکیلاتی شهرداری اضافه شده است.

عظیمی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره برنامه ریزی‌های انجام شده در مورد وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری یزد، تصریح کرد: ساماندهی پرسنل شهرداری و واگذاری پست‌های سازمانی مشخص به پرسنل از دیگر موارد در دستور کار است.

این مقام مسئول با اشاره به نزدیک شدن پایان فعالیت این دوره شورای اسلامی شهر یزد، خاطرنشان کرد: اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد باید قبل از اتمام کامل فعالیت خود در شورای شهر از طرح‌های اجرا شده و نیمه تمام سطح شهر بازدید کنند.

شهردار یزد آغاز احداث پل زیرگذر آرمان و 63 را از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری یزد دانست و بیان کرد: عملیات پیاده روسازی خیابان سطح شهر یزد در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار