تازه های پلیسی استان
در این تازه های پلیسی استان می خوانید:دستگیری قاتل فراری از زندان پس از 15 سال!/کشف محموله های کالای قاچاق 3 میلیارد و 250 میلیونی و 700 میلیونی در شیراز و اقلید/تعقیب و گریز پلیس فارس با قاچاقچیان سیگار و کشف 616 هزار نخ سیگار قاچاق/توقیف پیکانی با 21 میلیون خلافی
کد خبر: ۴۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 08 June 2015
تابناک فارس:

دستگیری قاتل بعد از 15 سال


فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارس از دستگیری قاتل فراری بعد از 15 سال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین خلیفه گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش عماد ده هنگام گشت زنی به شخصی مظنون و وی را به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان استان فارسادامه داد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم در سال 79 به اتهام قتل در شهرستان بندر لنگه دستگیر و روانه زندان شده بود که پس از اخذ مرخصی از زندان خارج و دیگر به زندان مراجعت نکرده است.

سرهنگ خلیفه خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یك قبضه اسلحه كلاشینكف به همراه یك تیغه خشاب از وی كشف و مجرم با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف محموله قاچاق 3 میلیاردی در شیراز

مأموران پليس امنيت عمومي فارس در بازرسي از يك منزل در شيراز، تعدادي تلفن همراه، تبلت و باند اتومبيل قاچاق با ارزشي بالغ بر سه ميليارد و 250 ميليون ريال كشف كردند.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان قصد دارند محموله اي كالاي قاچاق را از يكي از استان هاي جنوبي به شيراز انتقال دهند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

سرهنگ "علي ذوالقدري" افزود: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي دو دستگاه خودرو پژو پارس را در محورهاي مواصلاتي شناسايي و تحت نظر قرار دادند تا اينكه اين دو خودرو جهت تخليه كالاي قاچاق خود وارد يك منزل در شيراز شدند.

وي تصريح كرد: مأموران با هماهنگي مقام قضائي وارد منزل شده و در بازرسي از آن مكان 607 دستگاه تبلت، 119 دستگاه گوشي تلفن همراه و 45 عدد باند اتومبيل قاچاق كشف كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين خصوص سه نفر متهم دستگير شدند، افزود: ارزش ريالي اين محموله قاچاق بالغ بر سه ميليارد و 250 ميليون ريال برآورد شده است.

کشف محموله قاچاق کفش 700 میلیونی در اقلید

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان از یک دستگاه خودرو تریلر هفت هزار و 680 جفت کفش قاچاق
به ارزش 700 میلیون ریال کشف کردند.
سرهنگ محمد حسین اسکندری افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شد.



توقیف پیکانی با حدود 21 میلیون خلافی

فرمانده انتظامی شهرستان گراش استان فارس گفت: مأموران این فرماندهی یک دستگاه خودرو سواری پیکان را با 20 میلیون و 700 هزار ریال خلافی توقیف و به پارکینگ منتقل کردند .

سرهنگ عبدالعظیم انصاری افزود: بر اساس ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در صورتی که مبلغ تخلف به ده میلیون ریال برسد راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه مالک خودرو یک ماه پس از تاریخ ابلاغ ، جریمه را پرداخت نکند، خودرو توقیف خواهد شد.


تعقیب و گریز پلیس فارس با قاچاقچی های سیگار

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان "فراشبند " استان فارس، دو دستگاه خودرو با 616 هزار و 200 نخ سيگار قاچاق متوقف شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "فراشبند" در تشريح اين خبر گفت : مأموران كلانتري "نوجين" اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري در جاده "فراشبند- كازرون" به يک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ"محمد اسلامي" افزود : راننده پژو پارس به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ، خودرو مورد نظر توقيف و در بازرسي از آن 316 هزار و 200 نخ سيگار قاچاق كشف و در اين زمينه يك نفر دستگير شد.

وي ادامه داد: در يك عمليات ديگر نيز مأموران پليس آگاهي شهرستان از حمل كالاي قاچاق دخاني در مسير "فراشبند – كازرون" مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در اين راستا مأموران به يك دستگاه خودرو سمند مظنون و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو را متوقف و در بازرسي از آن 300 هزار نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

سرهنگ "اسلامي" با بيان اينكه راننده خودرو با توجه به موقعيت جغرافيايي منطقه متواري شد، افزود: تلاش براي دستگيري متهم با جديت ادامه دارد.

وي گفت: مبارزه جدي با قاچاق در دستور كار پليس شهرستان است و شهروندان مي توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار