رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: هیچ گزارشی از پدیده زیرمیزی در استان سمنان از سال 94 نداشته‌ایم و پایانه‌های دریافت شکایات زنگ نمی‌خورد.
کد خبر: ۴۴۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 23 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی شادنوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این پرسش که در طرح تحول سلامت آیا کاهش دریافت زیرمیزی پزشکان رخ داده است یا خیر، اظهار کرد: تحول عمده و غیرقابل‌پیش‌بینی در این امر داشتیم؛ البته چون این تصمیم کلی و جامعی بود، توانست چنین موفقیتی را به دست آورد.

شادنوش بیان کرد: چند سال پیش در بدو ورود به استان سمنان، مراجعات زیاد مسؤولان استانی در ارتباط با زیرمیزی وجود داشت که آن را به امری نگران‌کننده تبدیل کرده بود.

وی تصریح کرد: از سال 94 هیچ گزارشی از پدیده زیرمیزی در استان سمنان نداشتیم و پایانه‌های دریافت شکایات زنگ نمی‌خورد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: تلفن‌های دریافت شکایات در تهران در این زمینه به‌صورت مرکزی زنگ می‌خورد و آمار را به‌طور کشوری جمع‌آوری و اگر موردی باشد، به ما منتقل می‌کنند.

شادنوش بیان کرد: در سال 95 گزارشی در زمینه زیرمیزی در استان سمنان نداشتیم و اگر بوده باشد، هم در حد یک یا دو مورد بوده که با آن برخورد کردیم.

وی تصریح کرد: هر گوشه‌ای از حوزه سلامت که مربوط به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان می‌شود، اگر به نحوی با چنین موردی برخورد کرد، یقین داشته باشد اگر گزارش شود، به‌شدت پیگیری خواهد شد و برخورد می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اضافه کرد: در جامعه سلامت هم که انسان‌های فرهیخته، باوجدان و خداشناسی فعالیت می‌کنند، اصلاً توجیه نخواهد داشت که چنین امری روی دهد.

شادنوش اضافه کرد: تا امروز خللی در ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان در کشور و استان سمنان با همه مشکلاتی که وجود دارد، اتفاق نیفتاده است و با همان قدرت، صلابت و محکمی که دو یا سه سال پیش کار آغاز شد، ارائه خدمات می‌شود.

وی تصریح کرد: این امر چیزی نیست جز اینکه نیروهای حوزه سلامت از خودشان مایه گذاشتند و بر اساس تمام آمارهای مستندی که وجود دارد، از کل بودجه‌ای که به جامعه پزشکی و حوزه سلامت اختصاص یافته، 14 درصد برای اصلاح تعرفه‌هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار