اینترنت بی‌سیم اعضاء کتابخانه‌ های عمومی در شیراز راه اندازی می شود.
کد خبر: ۴۴۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 20 June 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: روح‌الله منوچهری، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌ های عمومی فارس گفت: تأمین منابع و بخش کودک کتابخانه‌ های عمومی در اولویت قرار دارد، که با رایزنی بسیار اینترنت بی‌سیم اعضاء برای 10 درصد از کتابخانه های عمومی شیراز راه اندازی می شود.
وی با اشاره به عملکرد اداره‌کل کتابخانه ‌های عمومی فارس، در زمینه کلنگ‌زنی و افتتاح کتابخانه درسال 96 بیان کرد: امسال کلنگ‌ بخش تخصصی مادر و کودک اندیشه اوز لارستان با مشارکت خیرین و با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال به زمین زده شد.
منوچهری بیان کرد: با همکاری شهرداری شیراز 10 کتابخانه عمومی در شیراز به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن‌ ها 60 درصد به زیربنای کتابخانه‌ های عمومی اضافه شده است.
وی با اشاره به اختصاص منابع به کتابخانه‌ های عمومی در سال جاری تصریح کرد:در فاز نخست افتتاح 10 کتابخانه عمومی شیراز، با 35 هزار جلد کتاب به این کتابخانه‌ها اختصاص یافت.
گفتنی است، همزمان با هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 2 هزار و 800جلد کتاب از کتابخانه ‌های جشنواره رضوی در کتابخانه‌ های عمومی استان و سازمان‌ های همکاری کننده توزیع شده و در خرداد ماه امسال 7 هزار نشریه به کتابخانه های مشارکتی فارس اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار