کد خبر: ۴۴۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 18 June 2017
رحیم زارع در خصوص انتشار اخباری مبنی بر عضویت خود در هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: بنده به عنوان نماینده مجلس و رئیس کمیته فوتبال مجلس در خدمت جامعه ورزش و مردم کشور هستم اما باید توجه داشت نماینده مجلس به موجب قانون نمی تواند عضو هیئت مدیره شرکت های دولتی شود.

نماینده مردم، آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس ماده۱۱ قانون نحوه نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی،  نماینده مجلس باید از قانون منع تصدی بیش از یک شغل تبعیت کند.

زارع با اشاره به سابقه فعالیت خود در سازمان بازرسی کل کشور افزود: همچنین براساس تبصره ای از ماده واحده قانون منع تصدی بیش از یک شغل، نماینده مجلس حق عضویت در هیئت مدیره شرکت های دولتی را ندارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات وزیر ورزش و جوانان و مسئولان ورزش کشور گفت: براساس قانون امکان  عضویت نمایندگان در هیئت مدیره شرکت های دولتی وجود ندارد بنابراین بطور طبیعی امکان عضویت بنده در هیئت مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد.

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی به خانه ملت افزود: بنده و همکارانم در خانه ملت تلاش خواهیم کرد از ورزش کشور حمایت شود و مسائل این بخش رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار