مسئول نظارت اداره دامپزشکی سرخه اعلام کرد:
مسئول نظارت در اداره دامپزشکی شهرستان سرخه گفت: در شهرستان سرخه در رابطه با تب کریمه کنگو هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد و اقدامات قابل توجهی جهت پیشگیری صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 03 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، صدیقی مسئول نظارت در اداره دامپزشکی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه، در رابطه با نگرانی مردم در ماه مبارک رمضان از فراورده های گوشتی اظهار داشت: بیماری تب کریمه کنگو که اخیرا به دلایل واردات دام، محصولات و فراورده های دامی صورت گرفته، این بیماری متاسفانه تلفات و درگیری هایی را ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: در شهرستان سرخه از طرف بخش نظارت و اداره دامپزشکی شهرستان در زمینه پیشگیری و اطلاع مردم از بیماری، اقدامات قابل توجهی اعم از دعوت از قصابان، رستوران داران و برگزاری کلاس آموزشی افرادی که با عرضه های گوشتی در تماس هستند صورت گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به بخش نظارتی قرنطینه و با همت مسئولان نیروی انتظامی و دامپزشکی همه ی موارد ذکر شده تحت کنترل است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

​صدیقی خاطرنشان کرد: با توجه به شایعه پراکنی های برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر اینکه در استان سمنان بیمار آلوده به تب کریمه کنگو به سر می برد صحت ندارد و تحت آزمایشات و بررسی های انجام شده هیچ مورد خاصی وجود نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار