رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان اعلام کرد
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان از نیاز هشت میلیارد ريالی این هیأت برای احداث چهار پیست دوچرخه‌سواری در این استان خبر داد و گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری جام رمضان در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 01 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، خلیل‌الله غزنچای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: استان سمنان در حوزه دوچرخه‌سواری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و هیأت ما هم همانند سایر رشته‌های ورزشی، رقابت‌های جام رمضان را برگزار خواهد کرد؛ زیرا این امر یک سنت حسنه در ماه مبارک رمضان است.

وی با تأکید بر اینکه مسابقات جام رمضان در رشته دوچرخه کورس برگزار می‌شود، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد بالایی از رکاب‌زنان استان سمنان در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با اشاره به اینکه از هشت شهرستان استان سمنان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، هشت رکاب‌زن در جام رمضان شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: جام رمضان تنها ساختار فرهنگی و ورزشی دارد و انتخابی استان نیست.

غزنچای در تشریح وضع زیربنایی ورزش دوچرخه‌سواری در استان سمنان، از طرح احداث چهار پیست دوچرخه‌سواری در استان سمنان خبر داد و اضافه کرد: این پیست‌ها در شهرستان‌های گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود احداث می‌شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان با بیان اینکه هزینه تخمین زده‌شده برای آغاز احداث هر پیست ۲۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: در مجموع هزینه اولیه احداث این چهار پیست، ۸۰۰ میلیون تومان بوده و برای دوچرخه بی.ام.ایکس طراحی شده است.

غزنچای با تأکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به بحث استعدادیابی داریم، اظهار کرد: هدف هیأت دوچرخه‌سواری استان سمنان، توسعه ورزش دوچرخه‌سواری و تقویت آن در استان سمنان است.

برچسب ها: ورزش ، دوچرخه سواری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار