مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ولایت‌ دانش‌آموزی در مردادماه سال جاری با حضور 300 دانش‌آموز دختر و پسر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 01 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- حاتم ریاحی از برگزاری طرح ولایت‌ دانش‌آموزی در مردادماه سال جاری در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: 300 دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع دبیرستان از شهرستان‌های استان، امسال در طرح ولایت دانش‌آموزی شرکت می‌کنند.

وی با بیان شرایط انتخاب دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح ولایت‌ دانش‌آموزی، عنوان کرد: سه نفر از دانش‌آموزان هر واحد پیشگام به صورت گزینشی بر اساس میزان فعالیت در مراسمات اجتماعی و فرهنگی در سطح مدارس با صلاح‌دید مدیر مدرسه انتخاب و معرفی می‌شوند و در نهایت از بین این دانش‌آموزان یک نفر با انجام مصاحبه به‌عنوان فرمانده واحد در این دوره شرکت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری کادرسازی را از اهداف برگزاری دوره طرح ولایت‌ دانش‌آموزی دانست و خاطرنشان کرد: در این دوره فرماندهان واحدهای پیشگام دانش‌آموزی با مباحث مدیریتی و سازمانی آشنا می‌شوند و هم‌چنین در کنار برنامه‌های آموزشی مباحث بصیرتی و برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم دانش‌آموزان در پایان دوره طرح ولایت به آن مدیریتی که جهت انجام فعالیت‌های سازمانی، فرهنگی و تأثیر بر روی سایر دانش‌آموزان در مدارس مدنظر است، برسند.

گفتنی است؛ طرح ولایت دانش‌آموزی به مدت یک هفته برای دانش‌آموزان دختر و پسر به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار