رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با تایید طرح ایجاد صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تمام اداره‌ها و مدارس استان فارس در ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور سهیم می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 01 June 2015

تابناک فارس: محمدهادی ایمانیه در حاشیه نشست اعضای بنیاد خیریه بیمارستان سرطان جنوب کشور، گفت: طرح تهیه و توزیع صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این نشست به تایید اعضا رسید. در گام اول 100 صندوق تهیه می‌شود و در اختیار آموزش و پرورش، بانک‌ها و بیمارستان‌ها قرار خواهد گرفت.

وی از ایجاد پایگاه اینترنتی بنیاد خیریه سرطان جنوب کشور خبر داد و گفت: این پایگاه اینترنتی در بخش لینک‌های پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بارگذاری شده و قابل دسترس است.

ایمانیه بیان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی،‌ ضمن اطلاع از طرح بزرگ ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور در شیراز، از شیوه‌های همراهی و کمک به این طرح ملی مطلع شده و در صورت تمایل با آن همراه شوند.

وی اظهار کرد: رضازاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی بنیاد خیریه سرطان جنوب، بسته پیشنهادی در خصوص شیوه‌های اطلاع‌رسانی را در اختیار اعضا قرار داده است. با توزیع صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی، در عمل آموزش و پرورش و دستگاه‌های مختلف دولتی و حتی بخش خصوصی می‌توانند در این کار خیر و عام‌المنفعه، شریک و سهیم باشند.

ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار