کد خبر: ۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۴ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، عصر امروز همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی و محلی خیابان 17 شهریور مرودشت بازگشایی شد.

در مراسم بازگشایی این خیابان شهردار مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: در راستای روان‌سازی ترافیک و سهولت در حمل‌ونقل شهروندان و تمرکززدایی از مرکز شهر بازگشایی این خیابان که نزدیک به 30 سال از برنامه‌های شهرداری این شهر بود کلید خورد.

داریوش احمدی افزود: رشد طولی شهر مرودشت در دهه‌های گذشته باعث بروز مشکلاتی مانند حجم ترافیک سنگین در خیابان اصلی شهر و تمرکز مراکز تجاری و اماکن پررفت‌وآمد در مرکز شهر شده است.

وی اضافه کرد: در راستای حل این مشکل، توسعه رشد شطرنجی شهر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و در نخستین گام خیابان 17 شهریور با اعتبار 6 میلیارد تومانی برای تملک منازل شهروندان و هزینه یک‌میلیارد تومان به‌منظور زیرسازی، آسفالت و بلوارکشی این خیابان به پایان رسید.

شهردار مرودشت ادامه داد: به‌منظور پیشرفت شهر در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی همکاری ادارات شهری یک ضرورت است و شهرداری در این زمینه استقبال می‌کند.

به گزارش فارس، در این مراسم محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت، تاج گردون معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس و فرماندار مرودشت و جمعی از مردم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار