مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس گفت: با اختصاص و تأمین اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان در دو یا سه سال آینده دانشکده مهدویت در شیراز به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 31 May 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام علی‌رضا حدائق بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشکده مهدویت شیراز با بیش از 25 درصد پیشرفت فیزیکی در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع در 11 طبقه شامل دوطبقه پارکینگ زیرزمینی، دو طبقه سالن 3 هزار متری و هفت طبقه فضای آموزشی مجزا برای خواهران و برادران و گنجایش ظرفت 700 دانشجو درحال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: برای عملیات اجرایی این طرح تاکنون 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص‌ یافته و در سفر سال گذشته آیت‌الله مکارم شیرازی، یک‌سوم از سهم امام به‌عنوان وجوهات و از طرف آیت‌الله سیستانی نصف سهم امام برای این دانشکده در نظر گرفته‌ شده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس تصریح کرد: ستاد نکوداشت دهه مهدویت در راستای گسترش فرهنگ مهدوی اقدام به برگزاری بیش از 26 برنامه‌ مذهبی و فرهنگی متنوع در شیراز و همین تعداد در دیگر شعبه‌های این بنیاد در سطح استان فارس کرده است.

حدائق خاطرنشان کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) از 10 سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را در راستای گسترش معارف مهدویت با دایر کردن بیش از 20 شعبه در زمینه شناسایی و اهداف ظهور آن حضرت شکل داده است.

وی تصریح کرد: برپایی 120 ساعت دوره تربیت مربی مهدوی در مدارس، دانشگاه‌ها و نیز آموزش 50 طلبه و اعزام روحانی متخصص معارف مذهبی و مهدوی‌شناسی به روستاها، شهرستان‌ها، بخش‌ها و شهرستان‌های استان فارس از دیگر برنامه‌های این بنیاد بوده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (ع) فارس بیان داشت: بیش از 6 هزار سایت به‌ویژه از سوی صهیونیست‌ها و 75 درصد از کشورهای مرتجع منطقه با پخش برنامه‌ای موهون علیه امام زمان (ع) اقدام کرده‌اند.

حدائق بیان داشت: جدا کردن شهادت‌طلبی و ولایت‌محوری ازجمله ترفندهای دشمنان اسلام است که برای برون‌رفت از این معضل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در فارس با برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های متعددی و تشکیل مهدی‌یاران و ساخت دانشکده مهدویت به مقابله با توطئه‌های دشمان پرداخته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار