کارشناس ارشد مسائل سیاسی:
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: دشمنان تلاش دارند افرادی که دارای گرایش غربی هستند، را بر مسند قدرت قرار دهند.
کد خبر: ۴۱۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 24 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا قوچانی یک‌شنبه شب در نشستی سیاسی با موضوع انتخابات که در حسینیه شهدای کانون بسیج جوانان شاهرود برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار امسال اظهار کرد: رهبری در بیانات خود علاج کار در اقتصاد مقاومتی را تقسیم کردن سیاست‌ها به نقاط کلیدی و مهم و تمرکز همه مسؤولان و مردم بر آن نقاط بیان کردند؛ معظم‌له این نقاط کلیدی را تولید داخلی و اشتغال به‌ویژه اشتغال جوانان بیان فرموده و با این دیدگاه، امسال را سال تولید و اشتغال نام نهادند.

وی افزود: جوان باید در بحث اقتصادی روی پای خودش بایستد و از آرمان‌ها، عقاید و ارزش‌هایش دفاع کند و باید کشور و مملکتی بسازیم که خودکفا و توانمند باشد.

قوچانی تصریح کرد: اگر نتوانیم به امر مهم «تولید و اشتغال» توجه و این گره را باز کنیم، نظام جمهوری اسلامی دچار مشکل خواهد شد؛ چراکه خیل عظیمی در مملکت دنبال اشتغال هستند.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به موضوع انتخابات و اهمیت آن اظهار کرد: کشور دارای حاکمیت مردم‌سالاری دینی است و مردم در سرنوشت خود به حکم قانون اساسی و اسلام دخالت دارند و این اهمیت در ابعاد داخلی و بین‌المللی دارای اهمیت فراوان است.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی برای دخالت در انتخابات با یکدیگر متحد شده‌اند و تلاش دارند فتنه‌ای دیگر برپا کنند و همه باید گوش به‌فرمان ولایت در مسیر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد دارای صلاحیت تلاش کنیم.

فرمانده اسبق سپاه شمال غرب تهران بزرگ با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند افرادی که دارای گرایش غربی هستند، را بر مسند قدرت قرار دهند، افزود: تأکید رهبری بر مراقبت از جریان نفوذ برای این امر بوده و تلاش دشمنان از راه فشار اقتصادی بیشتر و بیشتر شده است.

قوچانی ادامه داد: باید بصیرت را به جامعه تزریق کرد و بیانات رهبری را در خصوص انتخابات و انتخاب بهترین گزینه ترویج داد؛ امروز اگر ما به گفتمان امام راحل و رهبری انقلاب توجه کنیم، فردی اصلح با توجه به شرایط و ویژگی‌ها انتخاب خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار