تیم فوتسال ارژن شیراز در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر آذرخش هرمزگان مغلوب شد و به کسب رتبه پنجم رضایت داد.
کد خبر: ۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ 10 February 2015

به گزارش تسنیم، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به پایان رسید و تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس در فصلی پرهیاهو و حاشیه در عین شایستگی موفق به صعود به مرحله پلی آف نشد و در رده پنجم جدول گروه خلیج فارس قرار گرفتند.

یکی از دو نماینده فوتسال فارس در آخرین مسابقه خود در دیداری تقریبا تشریفاتی و سرشار از اما و اگر در نهایت با 2 گل برابر آذرخش بندرعباس مغلوب شد تا با یک شکست دیگر به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

ارژن که تا 3 هفته پیش مدعی اصلی صعود به مرحله پلی آف با همراه تیم رسالت کرمان بود در ‌‌نهایت با اتفاقات عجیب مسابقه برابر زاگرس خوزستان در اهواز و کسب یکی دو نتیجه ضعیف، فرصت صعود را از دست داد تا رویاهای خود را در فصل آینده جستجو کند.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که فصل گذشته به عنوان قهرمان لیگ دسته دوم به لیگ یک صعود کرده بود در هفته چهاردهم تیم قدرتمند ارژن را شکست داد تا با 25 امتیاز بعد از رسالت 30 امتیازی به جمع چهار تیم نهایی لیگ دسته اول صعود کند.

آذرخشی‌ها در این دیدار نیمه اول را با نتیجه بدون گل پشت سر گذاشتند اما در نیمه دوم توانستند به گل برسند و بازی را به سود خود به پایان برسانند تا با توجه به توقف بازرگانی ایده آل یزد به دور نهایی صعود کنند.

تیم لبنیات ارژن فارس در پایان این مسابقات از 14 مسابقه خود صاحب 6 پیروزی، 3 تساوی و 5 شکست شد و با کسب 21 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و قافیه صعود را به رقبای خود واگذار کرد.

تیم فوتسال شاهد شیراز، دیگر نماینده فوتسال فارس در لیگ دسته اول کشور بود که در همین گروه با کسب 12 امتیاز هفتم شد و از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات یافت تا سهمیه فوتسال فارس در لیگ دسته اول کاهش پیدا نکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار