معاون اداری و مالی شهردار شیراز با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی شهرداری گفت: بر اساس این آزمون 144 نفر در سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۵ 30 May 2015

تابناک فارس به نقل از دفتر شهردار شیراز: محمدحسن اسدی در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، اظهار کرد: این آزمون باهدف جذب نیروی متخصص و دارای مهارت‌های مورد نیاز در فضای رقابتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی در سراسر کشور، گفت: این آزمون در شیراز، بیش از یک‌هزار و 300 نفر شرکت‌کننده مرد داشت که از این تعداد 144 نفر در سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز استخدام خواهند شد.

معاون اداری و مالی شهردار شیراز بابیان اینکه 25 درصد از این تعداد سهمیه ایثارگران است، خاطرنشان کرد: در واقع از بین این تعداد شرکت‌کننده در آزمون 108 نفر برای خدمت در سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز استخدام می‌شوند.

اسدی افزود: این افراد با توجه به نیاز سازمان آتش‌نشانی شهرداری و بازنشستگی تعدادی از آتش‌نشانان و همچنین افتتاح چند ایستگاه جدید آتش‌نشانی، پس از طی کردن مراحل تست پزشکی و قبولی در آزمون عملی، در این سازمان مشغول به خدمت می‌شوند.

وی با اشاره به اعلام ظرفیت سه‌برابری موردنیاز استخدام در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تا پیش از ماه مبارک رمضان، آزمون عملی را برگزار کنیم تا برگزیدگان در تابستان جذب سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار