دبیر جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان سمنان:
دبیر جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان سمنان با بیان اینکه کار برای امام رضا (ع) توفیق بزرگی است، گفت: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷ 16 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه ای عمومی، نورعلی غلامحسین‌نیاسماکوش در نخستین جلسه ستاد برگزاری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، ضمن تبریک ایام مبارک رجب، در خصوص آغاز به کار هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی اظهار داشت: کار برای امام رضا (ع) توفیق بزرگی است و افزایش آگاهی عمومی شهروندان در مورد فضائل این بزرگوار ارزش زیادی دارد و با همه توان و تلاش در راستای ترویج فرهنگ امام رضا (ع) قدم برمی‌داریم.

وی در ادامه به تشریح بخشنامه نحوه برگزاری هفتمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پرداخت.

دبیر جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان سمنان با بررسی نقاط قوت و ضعف در تجربه برگزاری ششمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان سمنان افزود: کتابداران کتابخانه‌های عمومی بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی و میزان استقبال مراجعان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دارند.

غلامحسین‌نیاسماکوشجلب مشارکت خیران و دستگاه‌های مختلف، استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و پایگاه‌های مقاومت بسیج، تعامل سازنده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان در جهت برگزاری شایسته هفتمین دوره این جشنواره دانست.

وی افزود: در بخش کودک، کتاب 10 قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها، نویسنده مژگان شیخی، ناشر قدیانی و در بخش نوجوان کتاب ماه غریب من، نویسنده مجید ملامحمدی، ناشر به نشر معرفی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان گفت: برای بخش جوان و بزرگسال کتاب‌های زندگی به سبک خورشید، نویسنده مهدی غلامعلی از نشر جمال، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی نویسنده محمدرضا شرفی از مؤسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی، بانوی ملکوت، نویسنده آیت‌الله علی کرمی‌جهرمی از بوستان کتاب و کتاب چلچراغ، نویسنده جلیل عرفان‌منش از دفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی انتخاب شده است.

غلامحسین‌نیاسماکوشبیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب و برگه سؤال مسابقه مکتوب از تاریخ 19 فروردین 1396 به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند و یا از طریق سایت www.iranpl.ir به منابع و مسابقه آنلاین و برخط دسترسی داشته باشند.

برچسب ها: کتابخوانی ، امام رضا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار