تیم فارس در رقابت های دو و میدانی انتخابی تیم ملی و آغاز فصل کشور مدان که شامگاه جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز پایان یافت به مقام قهرمانی دست یافت .
کد خبر: ۴۰۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 15 April 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا: بدنبال قهرمانی تیم دو و میدانی بانوان فارس در کشور که چهار روز پیش در شیراز اتفاق افتاد این بار نیز تیم مردان این استان به این مهم دست یافت و با 55 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
در رقابت های دو و میدانی انتخابی تیم ملی و آغاز فصل کشور مردان تیم کرمانشاه با 38 امتیاز مقام دوم کسب کرد و تیم تهران هم با 32 امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.
تیم های خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی و اصفهان هم به ترتیب در رده چهارم تا ششم قرار گرفتند.
در سه ماده برگزارشده امشب در پرش ارتفاع،کیوان قنبرزاده از شیراز با 2 متر و20 سانتی متر مدال طلا کسب کرد، محمد رضا وظیفه دوست از تهران با 2 متر و 15 سانتی متر نشان نقره گرفت و سیاوش سلیمی از لرستان با 2 متر و 10 سانتی متر مدال برنز را از آن خود کرد .
در پرش سه گام ، میلاد دریساوی از خوزستان با 15 متر و 72 سانتی متر بر سکوی نخست ایستاد، هادی مداحی از گلستان با 15 متر و 38 سانتی متر دوم شد و حمیدرضا کیا از گلستان با 14 متر و 39 سانتی متر سوم شد .
در ماده 10 هزار متر حسن عابدی از فارس با زمان 32 دقیقه و 19 ثانیه به مقام نخست رسید ، خلیل ناصری از ایلام با زمان 32 دقیقه و 47 ثانیه و جلیل ناصری هم از همین استان که دوقلو هستند با زمان 32 دقیقه و 48 ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند .
در رقابت های دو و میدانی مردان کشور 200 ورزشکار در 22 ماده به مدت 2 روز با هم به رقابت پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار