جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان يزد از برگزاري راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در 68 نقطه از اين استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 10 February 2015


به گزارش تابناک یزد "سعید زارع" يوم الله 22 بهمن را تجلی وحدت مردم، میثاق با انقلاب، بزرگ‌ترین جشن ملی و مردمی‌ترین جشن انقلاب و بزرگ‌ترین رفراندوم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ذكر كرد.
وي ‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌يوم الله 22 بهمن را عید حقیقی برای ملت ايران به خاطر رهايي يافتن از دوره خفقان و سیاه ستم‌شاهی و پیام‌آور مردم ‌سالاری دینی در این مرز و بوم خواند.
زارع با اشاره به برگزاري مراسم شكوهمند راهپيمايي 22 بهمن در 68 نقطه از استان، افزود: اين مراسم در مركز استان از ساعت 9 صبح از محل میدان آزادی به سمت خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان حضرت امام خمینی(ه)، چهارراه شهدا برگزار و نهایتاً در کنار قبور مطهر هشت شهید گمنام در تکیه امیرچخماق با سخنراني حجت‌الاسلام "محمدحسن ابوترابی‌فرد" نائب رييس مجلس شورای اسلامی خاتمه خواهد يافت.
وي همچنين از اختصاص یک مسیر فرعی از میدان سید مصطفی خمینی(بعثت)، به سمت خیابان قیام و نهایتاً چهارراه شهدا و تکیه امیرچخماق در راهپيمايي مركز استان خبر داد.
به گفته زارع، در طول مسیر راهپیمایی، 36 ایستگاه صلواتی و فرهنگی با رویکرد برنامه‌های جشن و سرور در طول مسیر از سو گروه‌های مؤثر مردمی داير خواهد شد.
وی یکی ديگر از برنامه‌های ویژه راهپیمایی 22 بهمن را اجراي گروه هم‌سرایان فجر متشکل از 1357 نفر از دانش‌آموزان استان در محل تجمع نهایی اعلام كرد.
دبير ستاد دهه فجر استان همچنين از برگزاري مسابقاتي در جريان راهپيمايي يوم الله خبر داد و از آن جمله به مسابقه نقاشي ويژه نونهالان و کودکان پیرامون موضوع و مفاهیم انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، گروه‌های تکفیری و غيره، مسابقه پلاکاردنویسی و طراحی آدمک سران رژیم منحوس صهیونیستی و همچنین آمریکای جنایتکار و نيز ويژه برنامه‏‏هاي كوچه انقلاب و غيره، اشاره كرد.
وی در ادامه گفتگو با ایسنا به ويژه برنامه‏‏هاي شب سالروز پيروزي انقلاب اسلامي نيز اشاره كرد و گفت: سنت حسنه تکبیر شب 22 بهمن در ساعت 21 و همزمان با اين مراسم برگزاري برنامه نورافشاني در مرکز استان و شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتي برخي روستاهاي استان، از مهمترين برنامه‏‏هاي اين شب خاطره‎‎انگيز است.
زارع در پايان ياداور شد: ويژه برنامه نورافشاني آسمان دارالعباده و دارالعلم در شهر يزد در محل ميدان امام حسين(ع) انجام خواهد ‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار