کد خبر: ۴۰۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 09 April 2017
به گزارش تابناک فارس:دکترمجید نجفی کلیانی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به اقدامات بهداشت محیط  در طرح بسیج سلامت نوروزی برای تامین امنیت بهداشتی شهروندان فسایی و مسافرین نوروزی گفت : در این طرح که به مدت 45 روز از یکم اسفند ماه سال95 لغایت15 فروردین ماه96 توسط واحد بهداشت محیط در شهرستان فسا اجرا گردید اولویت بازرسی ها  بر مراکز حساس شامل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن عمومی و اماکن بین راهی بود .

دکترنجفی با بیان اینکه 27 بازرس بهداشت محیط در این طرح حضور داشتند ، افزود : در این ایام تعداد 2627 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و 213 مورد بازدید از مخازن و شبکه توزیع آب انجام شد که در این بازرسی ها میزان سه هزار و یکصد و ده کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد جمع آوری و امحاء گردید.

معاون بهداشت دانشگاه اظهار داشت : در ایام نوروز به 71 مورد شکایات ثبت شده در سامانه 190 ( شکایات بهداشتی) رسیدگی شد که تعداد 43 مورد به مراجع قضایی معرفی و 17 مورد به تعطیلی صنف متخلف انجامید.

به گفته وی  توزیع 950 پوستر و نصب بنر در سطح شهر با موضوع رعایت اصول بهداشتی ، 1885 مورد کلرسنجی شبکه آب آشامیدنی و صدور تعداد 1450 کارت تندرستی توسط واحد بهداشت محیط  از دیگر اقدامات انجام شده در ایام نوروز می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار