فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:
فرمانده انتظامی استان یزد از کشف و ضبط 910 کیلوگرم تریاک و دستگیری هفت تن از سوداگران مرگ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 28 May 2015
به گزارش تابناک یزد، سردار ایرج کاکاوند گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه‌روزی، از جابجایی یک محموله سنگین مواد افیونی از شرق کشور به سمت تهران مطلع شدند و مقابله با ورود این مواد و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: این محموله موادمخدر روز گذشته در قالب دو دستگاه خودرو وارد محورهای مواصلاتی استان یزد شد و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن تعقیب و ردگیری دقیق مسیر حرکت خودروی قاچاقچیان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را متوقف کردند.
کاکاوند ضمن اشاره به مجروح شدن دو تن از سوداگران مرگ تصریح کرد: یک دستگاه سواری 405 و یک‌دستگاه تویوتا هایلوکس دوکابین از سوداگران مرگ توقیف شد.
رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: قاچاقچیان دستگیر شده در این عملیات که از عاملان اصلی این باند وارد کننده مواد افیونی نیز هستند با دستور مقامات قضائی روانه زندان شدند.

همچنین این پایگاه خبری در گزارش دیگری به نقل از سرپرست معاونت اجتماعی انتظامی استان یزد اعلام کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فردی که در یک مغازه عطاری اقدام به فروش داروهای غیرمجاز کرده بود شناسایی و دستگیر کردند.
کاظم کفاش‌پناه ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان یزد از فعالیت فردی در خصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز در یک واحد صنفی عطاری در شهر یزد مطلع شدند.
وی به انجام هماهنگی با مقامات قضائی اشاره کرد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه نمایندگان معاونت غذا و دارو از مغازه مورد نظر بازرسی کرده و بیش از یک هزار و 700 قلم انواع قرص‌های غیرمجاز ترامادول، متادون و غیره را کشف کردند.
کفاش‌پناه تصریح کرد: در رابطه با این پرونده متصدی مغازه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار