رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه خبر داد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه از آماده سازی 10 مسجد برای پذیرایی معتکفین در ایام اعتکاف در شهرستان سرخه و روستاهای تابعه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 06 April 2017

حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی در گفت و گویی ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اعتکاف یکی از رویش های انقلاب اسلامی است و با توجه به اینکه ماه رجب ماه توبه است باید در راستای تقویت این مراسم معنوی برنامه های لازم انجام گیرد.

وی به برنامه های اعتکاف اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی بحث تعامل و همکاری است از این رو اهتمام به تفسیر قرآن و صحیح خوانی و اجرای زنده قرآن از برنامه های ایام اعتکاف است و یکی دیگر از برنامه های سازمان نیز هماهنگی بین دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی است.

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرآت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: اعتکاف از 21 فروردین ماه به مدت سه روز تا 23 ماه جاری ادامه خواهد داشت و برنامه هایی همچون یادواره مدافعان حرم و برنامه هایی به مناسبت سالگرد شهادت آوینی در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام بخشی عنوان کرد: در سرخه سه مسجد ولی عصر(عج) و جامع برای عموم و مسجد جمعه ویژه طلاب علوم حوزوی برای برگزاری مراسم اعتکاف آماده خواهند شد.

وی افزود: در روستاهای تابعه سرخه نیز هفت روستا اعلام آمادگی کرده اند که از جمله آنها روستاهای لاسجرد، بیابانک، افتر، اروانه، صوفی آباد و مؤمن آباد هستند که در ایام اعتکاف پذیرای معتکفان خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه بیان داشت: در روستاهای تابعه سرخه بحث اعزام مبلغ؛ روحانی و قاری قرآن و مداح از برنامه هایی است که در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار