کد خبر: ۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۱ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار داشت: مأموران کلانتری گلستان شیراز، در سطح حوزه استحفاظی اقدام به ایجاد ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری کردند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود: مأموران موفق به شناسایی و دستگیری چهار نفر اخاذ و مأمورنما شده و در این رابطه یک دستگاه خودرو مزدا و یک دستگاه موتور سیکلت توقیف و یک قبضه سلاح گرم به همراه مهمات مربوطه، یک رشته دستبند، یک دستگاه شوکر برقی و یک دستگاه بی سیم کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: شهروندان و به ویژه بانوان از سوار شدن در مسافربرهای شخصی و قبول هرگونه خوردنی و آشامیدنی از راننده و سرنشینان خودداری کنند و زیورآلات و اشیاء قیمتی خود را در معرض دید راننده و سرنشینان قرار ندهند.

کشف 118 هزار عدد مواد محترقه از یک منزل

مأموران پلیس امنیت عمومی فارس در بازرسی از یک منزل در شیراز، 118 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فارس با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد محموله ای از مواد محترقه را به شهر شیراز انتقال دهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ علی ذوالقدری افزود: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و اطمینان یافتن از اینکه محموله مورد نظر در یک منزل واقع در یکی از محله های شیراز تخلیه شده است، مأموران با هماهنگی مقام قضائی جهت بررسی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر تعداد 118 هزار و 800 عدد انواع مواد محترقه کشف و متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فارس با اشاره به خطرات فراوان مواد محترقه، از شهروندان درخواست کرد اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار