کد خبر: ۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳ 10 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید بعدازظهر امروز نخستین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی این شهرستان با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون وی، فرمانده سپاه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شهردار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت، بخشدار مرکزی و سایر مسئولان شهرستانی، کارکنان شبکه و مرکز بهداشت، خانواده شهدا و مردم در حسینیه بیت‌العباس این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اقلید در یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی این شهرستان با بزرگداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: مقام شامخ شهادت سعادت بزرگ اللهی است که نصیب شهدا و خانواده‌های صبورشان شده است.

حجت‌الاسلام سید صاحب هاشمیان‌پور با اشاره به معنویت حاکم بر جبهه‌های جنگ تصریح کرد: معنویت اللهی، تجلی ارزش‌های اسلامی و ایمان حقیقی موجود در میدان جنگ موجب قدرت، همدلی و ایثار رزمندگان اسلام و پیروزی بر دشمنان شد ازاین‌رو نهادینه کردن معنویت جبهه‌ها در جامعه مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف و وظیفه مسئولان و متصدیان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه شهدا با اخلاص و تکیه ‌بر مدد اللهی در راه خدا و زیر سایه پرچم ولایت برای حفظ امنیت و موجودیت ما ایثار کردند و به شهادت رسیدند تأکید کرد: مقام، منصب و ثروت باید ابزاری برای حفظ و ارتقای امنیت ملی و مذهبی کشور باشد.

هاشمیان‌پور در پایان سخنان خود بر توزیع وصیت‌نامه شهدا در مدارس و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و یادواره شهدا برای بیان و نشر گسترده خاطرات جبهه‌ها در راستای آشنایی نسل جوان با جنگ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار