قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: جمع كل مسافران فرهنگي اسكان يافته تا صبح سوم فروردين از مرز 500 هزار نفر روز مسافر عبور كرد.
کد خبر: ۳۹۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 23 March 2017
تابناک فارس به نقل از ایسنا:غلامعلي حق‌شناس صبح پنجشنبه 3 فروردين در حاشيه بازديد از ستاد اسكان فرهنگيان در شهرستان فراشبند استان فارس، به خبرنگاران گفت: در سه روز اخير و از تاريخ 30 اسفند 95 تا صبح سوم فروردين 96 تعداد 556 هزار نفر روز در اماكن آموزش و پرورش فارس اسكان داده شده‌اند.

حق‌شناس گفت: براساس آمارها و تا صبح امروز، سوم فروردين 96، تعداد 190 هزار و 300 مسافر در قالب 49 هزار خانوار توسط ستاد اسكان فرهنگيان خدمات اسكان دريافت كرده‌اند.

قائم مقام ستاد تسهيلات نوروزي آموزش و پرورش فارس گفت: طی سه روز اخیر بخش قابل توجهي از کلاس‌های درس پيش‌بيني شده براي اسكان مسافران فرهنگي در كلانشهر شیراز و چند شهر بزرگ استان فارس  تكميل شده است.

وي با بيان اينكه هم‌اينك اسكان مسافران در نمازخانه، راهروهاي مدارس و سالن‌هاي ورزشي و اماكن مسقف در اختيار آموزش و پرورش مد نظر است، گفت: با برپايي چادر مسافرتي در سالن‌ها و اماكن مسقف، بخشي از مسافران فرهنگي اسكان داده خواهند شد.

حق‌شناس افزايش شمار مسافران نوروزي در سه روز اخير را بسيار زياد توصيف و اضافه كرد: مسافراني كه در چادرها اسكان داده مي‌شوند امكان بهره‌مندي از امكانات طبخ غذا، پاركينگ، حمام و سرويس بهداشتي را دارند.

قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با يادآوري اينكه امسال سرايداران و خدمت‌گزاران مدارس دوره‌هاي تكريم مسافران و ميهمانان نوروزي را طي كرده‌اند، گفت: آموزش و پرورش فارس حضور مهمانان نوروزی را فرصتي مناسبی برای معرفی دستاوردهای اين اداره كل مي‌داند.

او ادامه داد: این اداره کل با چاپ و توزیع نشریه بهاریه علاوه بر اینکه اطلاعات مورد نیاز فرهنگیان ميهمان را در اختيار آنان قرار مي‌دهد، بخشي از دست‌آوردهاي آموزش و پرورش را نيز اطلاع‌رساني كرده است.

حق‌شناس در خصوص آخرین آمار اسکان فرهنگیان نیز گفت: تا صبح روز پنجشنبه 3 فروردین بیش از 190 هزار و سیصد نفر در قالب بیش از 49 هزارخانواده و در مجموع 556 هزار و ششصد نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسكان داده شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار