دیدار تیم های فوتبال برق شیراز و شهرداری ماهشهر در مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه های ایران با اعتراض به رای داور،نیمه تمام ماند.
کد خبر: ۳۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 25 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:این بازی که از هفته 21 این مسابقات عصر یکشنبه در ورزشگاه برق شیراز برگزار شد در دقیقه 35 متوقف گردید.

اعتراض به رای داور زمانی آغاز شد که علی پرهیزگار کاپیتان تیم برق با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد و این امر اعتراض دیگر بازیکنان برق را به دنبال داشت .

پادرمیانی مسوولان فوتبال فارس و شیراز هم در ادامه کارساز نشد و تیم داوری به رختکن رفت در حالیکه بازی تا دقیقه 35 بدون گل در جریان بود .

در سایر دیدارهای برگزار شده این گروه نیز تیم کارا شیراز که هفته پیش صعودش به عنوان تیم اول مسجل شده بود در مسجد سلیمان برابر تیم نقتون به تساوی دو بر دو دست یافت.

شهرداری فیروزاباد درخانه اش با چهارگل فرهنگ رامهرمز را مغلوب کرد و جای خود را در رده ششم محکم کرد.

پویندگان تلاش مرودشت هم به دلیل حضور نیافتن برابر شهرداری اراک سه بر صفر بازنده شد تا با قرار گرفت در رده 11 در خطر سقوط قرارگیرد.

در گروه دوم این مسابقات 12 تیم حضور دارند که تیم نخست آن مستقیما به دسته دوم صعود کرد و تیم دوم این گروه در مرحله حذفی (پلی اف ) به دیدار تیم دوم گروه یک می رود تا تکلیف تیم سوم صعود کننده به دسته دوم مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار