فرماندار قصرشیرین گفت: امنیت کشور ما مرهون ایثار و رشادت شهدا است و صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در حقیقت ابرقدرت‌ها را به پای میز مذاکرات کشانده است
کد خبر: ۳۸۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 02 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، فرامز اکبری، در مراسم تشییع پیکر مطهر 3 شهید گمنام برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و ثبات حاکم بر کشور، مرهون خون شهدای معزز است که در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایثار و فداکاری بسیاری انجام دادند.

فرماندار قصرشیرین خاطرنشان کرد: انجام مذاکرات هسته‌ای با ابر قدرت‌های جهان بیانگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشاندن این کشورها به پای میز مذاکرت است.

این مسؤول با تاکید بر ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه یادآور شد: تروج فرهنگ گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نیز ایثار و شهادت در بین نسل‌های آینده‌ساز کشور برای حفظ ارزش‌های انقلاب از ضروریات است.

اکبری تصریح کرد: با دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد و اکنون باید مسؤولان و متولیان فرهنگی و... در حراست از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

فرماندار قصرشیرین اظهار داشت: تحقق نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در واقع با اشاعه دستورات اسلام و ترویج باورهای اصیل و ناب انقلاب در بین جونان جامعه صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار