رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: 90 درصد ظرفیت های هتل های استان در نوروز 96 به گردشگران داخلی اختصاص دارد.
کد خبر: ۳۸۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 01 March 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه سهم گردشگران داخلی در ایام نوروز از ظرفیت هتل‌های استان فارس بیش از گردشگران خارجی است اظهار داشت: از سهم 90 درصدی گردشگران داخلی از ظرفیت هتل‌های استان فارس تاکنون 40 درصد پر شده است.
 
سیادتان افزود: رزرواسیون هتل‌های استان فارس تا 25 اسفندماه باز است و گردشگران داخلی می‌توانند برای رزرو هتل‌ و مهمانپذیر اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه از مجموع ظرفیت هتل‌های استان فارس در ایام نوروز 10 درصد سهم گردشگران خارجی است، ادامه داد: تمامی 10 درصد سهم گردشگران خارجی رزرو شده است.
 
سیادتان با بیان اینکه این تقسیم‌بندی از 25 اسفند تا 15 فروردین هر سال رعایت می‌شود، اظهار داشت: پس از این تاریخ تا ابتدای خرداد گردشگران خارجی  سهم بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند چراکه میزان سفر این گردشگران در این بازه زمانی بیشتر است.
 
وی بیان کرد: با مشارکت دیگر نهادها از جمله شهرداری و میراث فرهنگی کار ساماندهی خانه مسافرها برای ارائه خدمات اقامتی ارزان‌قیمت در حال انجام است.
 
رئیس جامعه هتلداران استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه ثبت نام خانه مسافرها تا 27 اسفندماه ادامه دارد هنوز نمی‌توان آمار دقیقی از تعداد آنها در نوروز امسال ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار